Κέρδος 36,9 εκατ. για CVC από την πώληση της Μπάρμπα Στάθης

Νέες επενδύσεις της FROZEN Holdings Μ.Α.Ε. στην παραγωγή πίτσας και στην κατεψυγμένη ζύμη με το βλέμμα στο... πωλητήριο. Διπλάσια καθαρά κέρδη και άνοδος πωλήσεων το 2024.

Κέρδος 36,9 εκατ. για CVC από την πώληση της Μπάρμπα Στάθης

Κέρδος 36,9 εκατ. ευρώ κατέγραψε η FROZEN Holdings Μ.Α.Ε. από την πώληση του 100% της συμμετοχής της στη Μπαρμπά Στάθης Α.Β.Ε.Ε., περιλαμβανομένων των θυγατρικών Χαλβατζής Μακεδονική και Uncle Statis EOOD, στην IDEAL Holdings.

Το συνολικό τίμημα της συναλλαγής, που ολοκληρώθηκε τον Μάρτιο, ανήλθε στα 130 εκατ. ευρώ, ενώ η διαδικασία προϋπέθετε την τακτοποίηση ενδοομιλικών υποχρεώσεων ύψους 101,8 εκατ. ευρώ μέσω διανομής αποθεματικών και μερισμάτων. Πέρυσι, το σύνολο των διανεμηθέντων μερισμάτων ανήλθε σε 2,5 εκατ. ευρώ, ενώ φέτος η πρόταση είναι για διανομή μερίσματος 13,4 εκατ. ευρώ από κέρδη προηγούμενων ετών.

Για την τρέχουσα χρήση, η FROZEN Holdings, η οποία έχει πλέον απομείνει μόνο με τη δραστηριότητα των ζυμών, οι οποίες επίσης πρόκειται να πωληθούν (σ.σ. ο μέτοχος, δηλαδή η CVC, επιδιώκει τίμημα περί τα 400 εκατ. ευρώ από το συγκεκριμένο deal), εστιάζει στην αύξηση των μεριδίων αγοράς, την ενίσχυση των εξαγωγών, τον εμπλουτισμό της προϊοντικής γκάμας και τον εξορθολογισμό του κόστους μέσω επενδυτικών πλάνων, τα οποία περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, νέες γραμμές παραγωγής πίτσας και κατεψυγμένης ζύμης.

Σε ό,τι αφορά το ευρύτερο χρηματοοικονομικό περιβάλλον, η διοίκηση σχολιάζει στις οικονομικές καταστάσεις ότι το πρώτο δίμηνο της φετινής χρονιάς χαρακτηρίστηκε από σταθεροποίηση των τιμών πρώτων υλών και υλικών συσκευασίας, με εξαιρέσεις όπως οι μαργαρίνες και τα προϊόντα κακάο.

Σε ορισμένες κατηγορίες, όπως το εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο, παρατηρείται αποκλιμάκωση. Όπως σημειώνει: «Καθότι η σταθεροποίηση των υψηλών τιμών εντείνει τις πιέσεις στην αγοραστική δύναμη του καταναλωτικού κοινού και, κατ’ επέκταση, στην κατανάλωση, η διοίκηση του Ομίλου παρακολουθεί καθημερινά τις εξελίξεις και λαμβάνει μέτρα αντιμετώπισης προκειμένου να διασφαλίσει την ομαλή λειτουργία των εταιρειών».

Η διοίκηση επισημαίνει επίσης ότι πέρυσι καταγράφηκε μείωση της αγοραστικής δύναμης λόγω πληθωρισμού, γεγονός που οδήγησε σε αύξηση της κατανάλωσης προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας και ενίσχυση της πολιτικής προσφορών στα επώνυμα προϊόντα.

Σε ότι αφορά την περσινή χρονιά, οι πωλήσεις αυξήθηκαν 12,6% στα 251,4 εκατ. ευρώ, τα αποτελέσματα προ φόρων στα 29,8 εκατ. ευρώ (έναντι 16,6 εκατ. ευρώ το 2023) και τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους στα 23,8 εκατ. ευρώ (έναντι 12,1 εκατ. ευρώ).

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v