Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Συμμαχία Νίκα - La Dorna στη Ρουμανία

Ο όμιλος εταιριών Π.Γ. Νίκας γνωστοποιεί την υπογραφή συμφωνίας για την αποκλειστική διανομή των προϊόντων του στη ρουμανική αγορά μέσω του ισχυρού ομίλου γαλακτοκομικών προϊόντων La Dorna.

Συμμαχία Νίκα - La Dorna στη Ρουμανία
Ο όμιλος εταιριών Π.Γ. Νίκας γνωστοποιεί την ολοκλήρωση των διαδικασιών και την υπογραφή συμφωνίας για την αποκλειστική διανομή των προϊόντων του στη ρουμανική αγορά μέσω του ισχυρού ομίλου γαλακτοκομικών προϊόντων La Dorna, εξασφαλίζοντας έτσι τη διείσδυσή του στη σημαντική αυτή περιοχή της νοτιοανατολικής Ευρώπης. 

Βάσει σχετικής ανακοίνωσης, η συμφωνία πρόκειται να ενεργοποιηθεί άμεσα και αρχικά περιλαμβάνει την προώθηση 15 προϊόντων υψηλής ποιότητας που καλύπτουν όλες τις βασικές κατηγορίες αλλαντικών στην τοπική αγορά.

Συστηματική έρευνα της αγοράς και έρευνες καταναλωτών στήριξαν την απόφαση της εταιρίας για τη στρατηγική της διείσδυση στη Ρουμανία, με προοπτική να επεκτείνει σταδιακά την παρουσία της και παράλληλα να αυξήσει τη προσφερόμενη γκάμα των προϊόντων της στους 50 κωδικούς.

Η La Dorna κατέχει ηγετική θέση στην αγορά γαλακτοκομικών προϊόντων της Ρουμανίας, όπου έχει διαμορφώσει ένα ισχυρό όνομα και επώνυμο προϊόν συνυφασμένο με την ποιότητα. Η παρουσία της στη συγκεκριμένη χώρα εξαπλώνεται σε 15.000 σημεία πώλησης, συλλέγοντας ετησίως περίπου 35 εκατ. λίτρα γάλα, με 1.200 άτομα προσωπικό, με 8 εργοστάσια παραγωγής και με κύκλο εργασιών το 2007 περίπου 40 εκατ. ευρώ.

Πρόσφατα η εταιρία εξαγοράστηκε από τον δεύτερο μεγαλύτερο παραγωγό και διανομέα γαλακτοκομικών προϊόντων, τον γαλλικό όμιλο Lactalis Group.

Μέσω της La Dorna η Π.Γ. Νίκας ΑΒΕΕ αρχικά θα τοποθετήσει τα προϊόντα της σε 8.000 σημεία πώλησης, σε μια αγορά όπου η κατανάλωση αλλαντικών διαμορφώνεται σε πολύ υψηλά επίπεδα, γεγονός το οποίο αναμένεται να ενισχύσει την αναπτυξιακή πορεία του ελληνικού ομίλου.

Οι προοπτικές αναμένονται σημαντικές για την ανάπτυξη της δραστηριότητας σε μια χώρα 22 και πλέον εκατομμυρίων καταναλωτών, στην οποία η κατά κεφαλήν κατανάλωση αλλαντικών προϊόντων είναι υπερδιπλάσια της αντίστοιχης ελληνικής και η συνολική αγορά εκτιμάται στο 1,5 δισ. ευρώ.

Η ενέργεια αυτή αποτελεί την έμπρακτη υλοποίηση του στρατηγικού σχεδιασμού της Π.Γ. Νίκας για την επέκταση των δραστηριοτήτων της και στην εκτός των συνόρων ζώνη, και ειδικά σε χώρες της ΝΑ. Ευρώπης.

Παράλληλα, και με την επιτυχή ολοκλήρωση του πλάνου αναδιάρθρωσης, η εταιρία προχώρησε στην επέκταση της παραγωγικής μονάδας στη Βουλγαρία μέσω της θυγατρικής Nikas Bulgaria, με στόχους τη βελτιστοποίηση του κόστους παραγωγής αλλά και την αποτελεσματικότερη διάθεση των προϊόντων της στις γειτονικές εθνικές αγορές.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v