Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Κρι Κρι: Αύξηση 6,4% στα κέρδη ομίλου στο τρίμηνο

Αύξηση 5,78% στη μητρική και 6,4% στον όμιλο παρουσίασαν τα κέρδη μετά φόρων και δικαιωμάτων μειοψηφίας της εταιρίας Κρι Κρι, στο α' τρίμηνο του 2009, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2008.

Κρι Κρι: Αύξηση 6,4% στα κέρδη ομίλου στο τρίμηνο
Αύξηση 5,78% στη μητρική και 6,4% στον όμιλο παρουσίασαν τα κέρδη μετά φόρων και δικαιωμάτων μειοψηφίας της εταιρίας Κρι Κρι, στο α' τρίμηνο του 2009, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2008.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, αύξηση στις εταιρικές πωλήσεις κατά +3,9%, καταγράφει η βιομηχανία γάλακτος ΚΡΙ-ΚΡΙ, στο α' τρίμηνο του 2009. Συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών της εταιρείας ανήλθε σε ευρώ 7.969 χιλ., έναντι ευρώ 7.671 χιλ. το αντίστοιχο διάστημα του 2008.

Βελτίωση επήλθε και στα μεγέθη της εταιρικής κερδοφορίας.

Συγκεκριμένα, τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) παρουσίασαν άνοδο, κατά 8,7%, αγγίζοντας τα ευρώ 1.402 χιλ. Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε ευρώ 798 χιλ., από ευρώ 785 χιλ. το 2008.

Τέλος, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε ευρώ 731 χιλ., έναντι ευρώ 691 χιλ. της αντίστοιχης προηγούμενης περιόδου.

Σε επίπεδο ομίλου, οι πωλήσεις παρουσίασαν αύξηση +3,4% αγγίζοντας τα ευρώ 8.164 χιλ., από ευρώ 7.896 χιλ. το 2008. Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε ευρώ 1.372 χιλ. σημειώνοντας άνοδο 8,3%, ενώ τα καθαρά κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν κατά 2,0%, αγγίζοντας τα ευρώ 741 χιλ. Τέλος, τα καθαρά κέρδη μετά φόρων και δικαιωμάτων μειοψηφίας, όπως και τα συγκεντρωτικά συνολικά έσοδα μετά φόρων και δικαιωμάτων μειοψηφίας, διαμορφώθηκαν σε ευρώ 691 χιλ., από ευρώ 649 χιλ. το πρώτο τρίμηνο του 2008, σημειώνοντας αύξηση κατά 6,4%.

Όσον αφορά στην επιχειρηματική δραστηριότητα, συνεχίζονται οι προσπάθειες για τη γεωγραφική επέκταση του δικτύου παγωτού, με την ενσωμάτωση σημαντικού αριθμού νέων σημείων πώλησης, στην Ελλάδα.
 
Παράλληλα, ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην ανάπτυξη των εξαγωγών. Στο πλαίσιο αυτό, ο Όμιλος της ΚΡΙ-ΚΡΙ κατάφερε να ενισχύσει τις πωλήσεις στο εξωτερικό κατά +46%, σε σημείο ώστε αυτές να αντιπροσωπεύουν το 15% των συνολικών ενοποιημένων πωλήσεων περίπου.

Οι παραπάνω εξελίξεις, σε συνδυασμό με τη νέα διαφημιστική καμπάνια της ΚΡΙ-ΚΡΙ, συμβάλλουν στην αισιοδοξία της Διοίκησης για την επίτευξη των εμπορικών της στόχων, για το 2009.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v