Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Aegean: Βολές κατά δημοσίου για άγονες

Μεγάλες καθυστερήσεις που οδήγησαν σε μία σειρά τεχνικών αδιεξόδων καταλόγισε η διοίκηση της Aegean Airlines στο ελληνικό δημόσιο για τις άγονες γραμμές.

Aegean: Βολές κατά δημοσίου για άγονες
Μεγάλες καθυστερήσεις που οδήγησαν σε μία σειρά τεχνικών αδιεξόδων καταλόγισε η διοίκηση της Aegean Airlines στο ελληνικό δημόσιο, αναφορικά με τους διαγωνισμούς των 24 αεροπορικών δρομολογίων της άγονης γραμμής, της επίγειας εξυπηρέτησης των 34 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας, αλλά και των 11 δρομολογίων εκτός Ε.Ε.

Σύμφωνα με τον κ. Ευ. Βασιλάκη, αντιπρόεδρο της Aegean, οι τρεις διαγωνισμοί θα έπρεπε να είχαν προκηρυχθεί ήδη από τα τέλη Ιουλίου, οπότε και ολοκληρώθηκε η σύμβαση ιδιωτικοποίησης της Ολυμπιακής.

Η διοίκηση της Aegean υποστήριξε ότι σε κάθε περίπτωση ενξ όψει της προεκλογικής περιόδου οι διαγωνισμοί θα έπρεπε να είχαν παγώσει και όχι να ακυρωθούν.

Αναφορικά με την πρωινή ανακοίνωση του ΥΜΕ, για τα άγονα δρομολόγια, ο κ. Βασιλάκης τη χαρακτήρισε «όχι ξεκάθαρη». Ωστόσο, σχολίασε ότι σε περίπτωση που παραμείνουν οι Ο.Α. για επιπλέον δύο μήνες, η λύση που προκρίνεται είναι νόμιμη, αλλά και ακριβή.

Κληθείς να σχολιάσει τις τελευταίες δηλώσεις του νέου ιδιοκτήτη της Ο.Α., Α. Βγενόπουλου, ο κ. Θ. Βασιλάκης είπε χαρακτηριστικά «το μόνο πάρτι που γνωρίζουμε είναι γιορτή της ανάπτυξης και της προσφοράς που έφερε η Aegean στους Έλληνες. Αν αυτό ενοχλεί, συγνώμη, αλλά θα το συνεχίσουμε».

Επιπλέον, ο πρόεδρος της Aegean κ. Θ. Βασιλάκης, σχολίασε από την πλευρά του «η προσπάθεια απαξίωσης της Aegean Airlines από νέους είναι πρωτοποριακή, ελπίζουμε να μη γίνει καθεστώς».

Επιπλέον, η διοίκηση της Aegean εξέφρασε την πεποίθηση ότι στην αγορά «χωράνε» όλοι οι καλοί.

Δεν παρέλειψε, επίσης, να αναφέρει ότι ο ανταγωνισμός στην ελληνική αγορά ήταν πάντα ισχυρός και χαρακτηριστικό είναι ότι 15 αεροπορικές εταιρίες άνοιξαν και έκλεισαν στη συνέχεια.

Στο πλαίσιο της παρουσίασης της συνεισφοράς της Aegean στην ελληνική οικονομία, η διοίκηση του αερομεταφορέα ανέφερε μεταξύ άλλων, ότι «η Aegean προσφέρει 170 εκατ. ευρώ ετησίως στα δημόσια ταμεία».

--Τι είπε για Κωνσταντινούπολη

Ο αντιπρόεδρος της Aegean Airlines αναφέρθηκε και στις πτήσεις που εκτελεί η εταιρεία του προς προορισμούς που αποτελούν προϊόν διακρατικών συμφωνιών, όπως η Κωνσταντινούπολη και το Κάιρο, για τις οποίες εγείρει ερωτηματικά η πλευρά της MIG.

Όπως σημείωσε ο κ. Ευτύχης Βασιλάκης, «από το 1996 είναι στην διακριτική ευχέρεια της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας να φροντίσει για την τοποθέτηση δεύτερου αερομεταφορέα εκτός της Ολυμπιακής, χωρίς περαιτέρω έγκριση από άλλο φορέα, βλέπε Βουλή».

Ο ίδιος πρόσθεσε ότι «στην διαδικασία που πρέπει να κάνει κάθε φορά η ΥΠΑ απαιτείται, εφ' όσον είναι χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης να συμμετέχουν οι υπάλληλοι του Υπουργείου Εξωτερικών. Είναι θεσμικό αυτό. Είναι κανονισμός. Εμείς, λοιπόν, διοριστήκαμε με απόφαση του Υπουργού Μεταφορών, του Υπουργείου Μεταφορών, το 2004».

Σε ότι αφορά την πορεία της προμήθειας νέων αεροσκαφών, ο κ. Βασιλάκης διευκρίνισε ότι η συμφωνία με την Airbus παρατείνεται για το 2013 και το 2014, χωρίς penalties, με τους ίδιους όρους και παράλληλα σε μια δύσκολη οικονομικά συγκυρία η Aegean διατηρεί υψηλή ρευστότητα (230εκ. ευρώ), για όλες τις ενδεχόμενες εξελίξεις που μπορεί να έχει η αγορά.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v
Απόρρητο