Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

3E: Εν αναμονή του νέου ν/σ για το μέρισμα

Τις εναλλακτικές που υπάρχουν για να συνεχίσει να προσθέτει αξία στους μετόχους της εξετάζει, σύμφωνα με το conference call, η διοίκηση της 3E, η οποία απέφυγε να απαντήσει αν θα καταβάλει μέρισμα ή θα βρει άλλη λύση.

  • της Αλεξάνδρας Γκίτση
3E: Εν αναμονή του νέου ν/σ για το μέρισμα
Τις εναλλακτικές που υπάρχουν για να συνεχίσει να προσθέτει αξία στους μετόχους της εξετάζει, όπως ειπώθηκε πριν από λίγο στο conference call, η διοίκηση της Coca Cola 3E, η οποία ωστόσο απέφυγε να απαντήσει εάν θα καταβάλει μέρισμα για τη χρήση του 2010 ή αν θα βρει άλλη εναλλακτική λύση.

Όπως τονίστηκε, «περιμένουμε να δούμε το νέο νομοσχέδιο που θα βγει προκειμένου να βρούμε τον πιο αποτελεσματικό τρόπο για να επιστρέψουμε αξία στους μετόχους μας».

Σε ό,τι αφορά την τιμολογιακή πολιτική που θα ακολουθήσει η εταιρία στις αγορές όπου δραστηριοποιείται το 2011 αναφέρθηκε πως «υπάρχουν περιορισμένες ευκαιρίες για αύξηση των τιμών το 2011».

Την ίδια ώρα, όφελος ύψους 29 εκατ. ευρώ στα λειτουργικά κέρδη από συναλλαγματικές ισοτιμίες είχε το τρίτο τρίμηνο της χρήσης ο όμιλος Coca Cola 3E, ο οποίος αναμένει το όφελος αυτό να αγγίξει τα 65 εκατ. ευρώ σε ετήσια βάση.

Είναι χαρακτηριστικό ότι τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις για το τρίτο τρίμηνο σημείωσαν άνοδο της τάξης του 6%, λόγω της αύξησης του όγκου πωλήσεων κατά 4,5% και 4% όφελος από συναλλαγματικές ισοτιμίες, που αντισταθμίστηκαν μερικώς από αρνητικό μίγμα τιμών κατά περίπου 2,5%.

Τα συγκρίσιμα λειτουργικά κέρδη για το τρίτο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 7% καθώς ο μεγαλύτερος όγκος πωλήσεων, το χαμηλότερο κόστος των πρώτων υλών και οι ευνοϊκές συναλλαγματικές ισοτιμίες αντισταθμίστηκαν μόνο εν μέρει από ένα αρνητικό μίγμα δικτύων διανομής και συσκευασιών καθώς και από την αύξηση των δαπανών προώθησης σε συνδυασμό με άλλα λειτουργικά έξοδα.

Σε ό,τι αφορά την πορεία των brands, ο όγκος πωλήσεων του brand Coca-Cola αυξήθηκε κατά 4% στο τρίτο τρίμηνο, χάρη στη χαμηλή διψήφια ανάπτυξη στις αναδυόμενες αγορές, ενώ ο όγκος πωλήσεων για το brand Coca-Cola Zero αυξήθηκε κατά 5%, αντανακλώντας υψηλή ανάπτυξη στις ανεπτυγμένες αγορές.
 
Άκρως απογοητευτική αλλά και «φωτογραφική» για την οικονομική κατάσταση της χώρας είναι η πορεία που σημείωσε στην Ελλάδα ο όγκος πωλήσεων της εταιρίας το τρίτο τρίμηνο, όπου καταγράφηκε υποχώρηση η οποία άγγιξε το 14%.

Για το τέταρτο τρίμηνο η εταιρία, η οποία εμφανίζεται ικανοποιημένη από τα πρώτα σημάδια της οικονομικής σταθεροποίησης σε ορισμένες από τις βασικές αγορές της, αναμένει ότι η ανάκαμψη θα ποικίλλει οδηγώντας σε ανάλογες διακυμάνσεις στις αποδόσεις του όγκου πωλήσεων ανά χώρα.

Γενικά συνεχίζει να αναμένει ότι η ανάπτυξη στην κατηγορία των μη αλκοολούχων έτοιμων προς κατανάλωση αναψυκτικών θα υστερεί σε αύξηση του ΑΕΠ. Παράλληλα, και σε συνεργασία με την The Coca-Cola Company, έχει προγραμματίσει ένα προωθητικό πρόγραμμα την περίοδο των εορτών.

Σε ό,τι αφορά τις κεφαλαιουχικές δαπάνες ανήλθαν σε 261 εκατ. ευρώ στο εννεάμηνο του 2010 έναντι 331 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους.

Στα παραπάνω ποσά δεν συνυπολογίζονται οι εισπράξεις από τη διάθεση μη κυκλοφορούντων περιουσιακών στοιχείων, συμπεριλαμβανομένων των αποπληρωμών κεφαλαίου χρηματοδοτικών μισθώσεων και εξαιρουμένων των ασφαλιστικών αποζημιώσεων σχετικά με τις ζημίες που υπέστη η θυγατρική στη Νιγηρία το 2008.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v
Απόρρητο