Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Εκδήλωση της ICAP για την Εξυπηρέτηση του Πελάτη

Κλειστή εκδήλωση με τη συμμετοχή 50 υψηλόβαθμων στελεχών πραγματοποιήθηκε από την ICAP Contact Center, στα πλαίσια διοργάνωσης εκδηλώσεων από τις βραβευμένες εταιρείες του Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών.

Εκδήλωση της ICAP για την Εξυπηρέτηση του Πελάτη
Κλειστή εκδήλωση με τη συμμετοχή 50 υψηλόβαθμων στελεχών πραγματοποιήθηκε από την ICAP Contact Center στα κεντρικά γραφεία του Ομίλου και στα πλαίσια διοργάνωσης εκδηλώσεων από τις βραβευμένες εταιρείες του Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών.

Η Αλεξία Ορφανουδάκη, Director ICAP Contact Center και Manager of The Year στα εν λόγω βραβεία του 2010 και ο Γιώργος Παστίδης, Director ICAP Training Solutions ανέλυσαν την αλληλένδετη σχέση μεταξύ επένδυσης στους Ανθρώπους και Εξυπηρέτησης Πελατών

Σημειώνεται, ότι η παρουσίαση η οποία προκάλεσε πραγματικά ενδιαφέρουσα συζήτηση κατά τη διάρκεια του cocktail που ακολούθησε είχε τρεις ενότητες που αφορούσαν στην Καθοδήγηση των Ανθρώπων στην πράξη, στην Ενθάρρυνση για πρωτοβουλία και προσωπική ανάπτυξη αλλά και στην Εκπαίδευση με ζωντανά παραδείγματα από τα προγράμματα της Huthwaite International.

Η Αλεξία Ορφανουδάκη, Director ICAP Contact Center τόνισε μετά την Εκδήλωση: «Η παρουσία των καλεσμένων μας σήμερα μας έδωσε ιδιαίτερη χαρά γιατί απέδειξαν ότι τους νοιάζει και σέβονται τη γνώμη μας.

Στην ICAP Group πιστεύουμε ιδιαίτερα στον παράγοντα Άνθρωπο και η αντίληψη αυτή διατρέχει όλες τις Διευθύνσεις της εταιρείας. Άλλωστε αυτή είναι μία φιλοσοφία που ακολουθούμε τόσο στην υλοποίηση των έργων των πελατών μας όσο και στη δική μας σχέση μαζί τους. Πιστεύουμε δε ότι είναι μία από τις σημαντικότερες αιτίες της ανάπτυξής μας και της θέσης μας στην αγορά.»

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v
Απόρρητο