Νίκας: «Βλέπει» επιστροφή στην κερδοφορία το 2013

Επιστροφή στην κερδοφορία το 2013 προβλέπει το business plan πενταετίας που έχει εκπονήσει η αλλαντοβιομηχανία Νίκας η οποία εστιάζει τις προσπάθειές της σε Ελλάδα, Βουλγαρία και εξαγωγές.

Νίκας: «Βλέπει» επιστροφή στην κερδοφορία το 2013
Επιστροφή στην κερδοφορία το 2013 προβλέπει το business plan πενταετίας που έχει εκπονήσει η αλλαντοβιομηχανία Νίκας η οποία εστιάζει τις προσπάθειές της σε Ελλάδα, Βουλγαρία και εξαγωγές.

Αυτά ειπώθηκαν πριν από λίγο κατά τη διάρκεια της ετήσιας τακτικής γενικής συνέλευσης των μετόχων της εισηγμένης η οποία πραγματοποιήθηκε με απαρτία 67,63%.

Κομβικό σημείο στην υλοποίηση του νέου business plan της αλλαντοβιομηχανίας αποτελεί η εισροή νέων κεφαλαίων η οποία θα πραγματοποιηθεί μέσω της επικείμενης αύξησης του μετοχικού της κεφαλαίου μέχρι του ποσού των 10 εκατ. ευρώ. Απόφαση η οποία θα ληφθεί σε έκτακτη γενική συνέλευση η οποία θα πραγματοποιηθεί μέσα στο έτος.

Υπενθυμίζεται ότι το διοικητικό συμβούλιο της εισηγμένης στις 20 Μαΐου αποφάσισε να εισηγηθεί την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας μέχρι του ποσού των 10 εκατ. ευρώ, με δικαίωμα προτίμησης των υφιστάμενων μετόχων, προκειμένου η εταιρεία να προβεί στην υλοποίηση του επιχειρηματικού σχεδίου με κύριους άξονες την ισχυροποίηση της θέσης της εταιρείας στην Ελλάδα, τη δυναμική ανάπτυξή της στην Βουλγαρία, την αύξηση των εξαγωγών στην Ευρώπη και την κάλυψη των αναγκών σε κεφάλαιο κίνησης.

Σε ότι αφορά την ελληνική αγορά και δη την αγορά αλλαντικών και τη θέση της εταιρείας σε αυτή ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλός της κ. Λεωνίδας Κολιούλης εμφανίσθηκε ικανοποιημένος από την πορεία των μεγεθών της, επισημαίνοντας ότι σε μια αγορά η οποία είναι πτωτική η εταιρεία κερδίζει μερίδια με αποτέλεσμα σήμερα αυτό να διαμορφώνεται στο 17-18% σε όγκο.

Σημειώνεται ότι η αγορά αλλαντικών, όπως και το σύνολο της αγοράς δέχεται ισχυρές πιέσεις οι οποίες το πρώτο πεντάμηνο του έτους έχουν μεταφραστεί σε κάμψη των πωλήσεων σε όγκο στο σύνολο της αγοράς κατά 5-6% ενώ πτώση της τάξεως του 8-9% καταγράφηκε στις πωλήσεις των επώνυμων αλλαντικών.

Από την άλλη πλευρά ισχυρή ανάπτυξη με διψήφιο ποσοστό καταγράφεται στις πωλήσεις σε όγκο των αλλαντικών ιδιωτικής ετικέτας, κατηγορία στην οποία η εταιρεία έχει παρουσία αφού παράγει αρκετούς κωδικούς για λογαριασμό αρκετών αλυσίδων σούπερ μάρκετ μεταξύ των οποίων και για την Lidl.

Ακόμη μεγαλύτερη πάντως είναι η μείωση των πωλήσεων στην κατηγορία του food service όπου η πτώση των πωλήσεων σε όγκο ξεπερνά κατ’ εκτίμηση το 10%, πτώση η οποία όπως ανέφεραν στελέχη της εισηγμένης δεν επηρεάζει την εταιρεία καθώς όπως ανέφεραν η Νίκας διατηρεί και αυξάνει τη θέση της στην εν λόγω αγορά.

Στην Βουλγαρία, όπου η εταιρεία διατηρεί παραγωγική μονάδα, τα μηνύματα όπως σημείωσε ο κ. Κολιούλης είναι θετικά, ενώ οι συμφωνίες με τοπικούς retailers που έχει συνάψει, εκτιμάται ότι θα της δώσουν τη δυνατότητα να αυξήσει περαιτέρω το μερίδιό της.

Εκτός όμως από την ελληνική αλλά και τη βουλγαρική αγορά η εισηγμένη στο ΧΑ εταιρεία σκοπεύει να ρίξει τα επόμενα χρόνια το βάρος της και στην ενίσχυση των εξαγωγών της οι οποίες σήμερα αντιπροσωπεύουν το 10% των πωλήσεών της.

Σε ότι αφορά στα της γενικής συνέλευσης το σώμα των μετόχων ενέκρινε τα θέματα μεταξύ των οποίων ήταν και η μη διανομή μερίσματος για τη χρήση του 2010.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v