Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Διάκριση της Marfin Egnatia στο διαγωνισμό CRM

Το Call Center της Marfin Egnatia Bank κατέκτησε, για 3η συνεχόμενη χρονιά, την 1η θέση στην κατηγορία Large Call Centers με βαθμολογία 92,95%, στα πλαίσια του διαγωνισμού CRM Grand Prix 2011 της Teleperformance Hellas.

Διάκριση της Marfin Egnatia στο διαγωνισμό CRM
Το Call Center της Marfin Egnatia Bank, σταθερά προσανατολισμένο στις αξίες του Ομίλου για άριστη εξυπηρέτηση των πελατών του, κατέκτησε, για 3η συνεχόμενη χρονιά, την 1η θέση στην κατηγορία Large Call Centers με βαθμολογία 92,95%, στα πλαίσια του διαγωνισμού CRM Grand Prix 2011 που διεξήχθη από την Teleperformance Hellas.

Η αξιολόγηση του επιπέδου ποιότητας στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση, πραγματοποιήθηκε μέσω της διαδικασίας του mystery calling και περιλαμβάνει τα εξής 11 κριτήρια: Χρόνος αναμονής, Χαιρετισμός, Διάθεση Εξυπηρέτησης, Ικανότητας Ακρόασης, Έλεγχος Συνομιλίας, Γνώση Προϊόντων, Sales awareness, Κλείσιμο Συνομιλίας, Συνολική Εικόνα Κλήσης, Συνολική Απόδοση / Αποτελεσματικότητα, Χτίσιμο Σχέσης με τον πελάτη

Την 1η θέση κατέκτησε το Call Center της Marfin Egnatia και στην κατηγορία Multimedia Award με βαθμολογία 92,90%, που αφορά στο επίπεδο ανταπόκρισης στα emails πελατών (ταχύτητα απόκρισης, πληρότητα και ποιότητα κειμένου, προσωποποίηση ανταπόκρισης, ευγένεια, δημιουργία σχέσης).

Ο αξιολογητής, είναι ο μεγαλύτερος πάροχος Υπηρεσιών Teleservices, Telemarketing και CRM στην Ελλάδα.

Με το διαγωνισμό CRM Grand Prix, η Teleperformance Hellas, αξιολογεί το επίπεδο εξυπηρέτησης που προσφέρουν οι Ελληνικές επιχειρήσεις στους πελάτες τους, δημιουργώντας ταυτόχρονα τα ποιοτικά σημεία αναφοράς, τόσο της αγοράς συνολικά, όσο και ανά κλάδο δραστηριότητας.

Το Call Center της Marfin Egnatia διακρίθηκε μεταξύ 42 Call Centers εταιρειών που έλαβαν μέρος στο διαγωνισμό.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v
Απόρρητο