Ζημίες 47.000 ευρώ το α΄ τρίμηνο από Ακρίτα

Ζημίες ύψους 47.000 ευρώ παρουσίασε η εταιρία Ακρίτας κατά το α΄τρίμηνο του 2002, έναντι κερδών 884.000 ευρώ το α΄τρίμηνο του 2002. Ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε στα 5,514 εκατ. ευρώ από 5,650 εκατ. ευρώ, πέρυσι.

Ζημίες 47.000 ευρώ  το α΄ τρίμηνο από  Ακρίτα
Η βιομηχανία επεξεργασίας ξύλου ΑΚΡΙΤΑΣ, ανακοίνωσε τα οικονομικά της μεγέθη για το α΄τρίμηνο του 2002. Συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 5,514 εκατ.ευρώ έναντι 5,650 εκατ. ευρώ του αντίστοιχου τριμήνου του 2001, ενώ τα αποτελέσματα εμφανίζουν αρνητικό πρόσημο με περιορισμένες ωστόσο ζημίες ύψους 47.000 ευρώ, έναντι κερδών 884.000 ευρώ του τριμήνου 2001.

Σύμφωνα με ανκοίνωση της εταιρίας, η εξέλιξη αυτή αποδίδεται στον έντονο ανταγωνισμό σε επίπεδο τιμών που χαρακτηρίζει τον κλάδο ξυλείας στην Ελλάδα. Ωστόσο, η ΑΚΡΙΤΑΣ, η δεύτερη σε μέγεθος εταιρία του κλάδου, διαθέτοντας ισχυρή κεφαλαιακή βάση, αυξημένη ρευστότητα και περιορισμένη εξάρτηση από ξένα κεφάλαια και σε συνδυασμό με τις επενδύσεις που υλοποιεί, διασφαλίζει μακροπρόθεσμα ισχυρή θέση στον κλάδο.

Οπως προκύπτει, από την Εκθεση Διαθέσεως Κεφαλαίων, κατά το πρώτο τρίμηνο εκταμιεύθηκε το ποσό των 13.425.727 ευρώ για τη χρηματοδότηση της μονάδος μοριοσανίδος. Μέχρι 31.03.02 είχαν διατεθεί συνολικά για τη συγκεκριμένη επένδυση 27.133.522 ευρώ. Στο ίδιο διάστημα το Κέντρο Διανομής Αττικής απορρόφησε επιπλέον 32.283 ευρώ. Επίσης, η διοίκηση της εταιρίας, θα προτείνει στη γενική συνέλευση των μετόχων που θα πραγματοποιηθεί στις 28 Ιουνίου 2002, τη διανομή μερίσματος 0,06 ευρώ για τη χρήση του 2001.

Επίσης, σημειώνεται ότι η εταιρία ΑΚΡΙΤΑΣ, μετά την πιστοποίηση και εφαρμογή από το 1998 συστήματος ποιότητος ISO 9002 σε όλη την παραγωγική διαδικασία, πιστοποιήθηκε πριν από ένα μήνα και με το νέο πρότυπο ISO 9001-2000 από τον διεθνή οργανισμό TUV HELLAS.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η διοίκηση της ΑΚΡΙΤΑΣ συνεκτιμώντας τα οφέλη από την εφαρμογή του πρώτου συστήματος διαχείρισης ποιότητος ISO 9002, αποφάσισε να υιοθέτηση ένα νέο σύστημα διαχείρισης για όλη την εταιρία, αποδεικνύοντας έτσι τη μέριμνα της για συνεχή βελτίωση των επιδόσεων της σε όλους τους τομείς, με τις πλέον αυστηρές προδιαγραφές.

Το νέο πρότυπο δίδει μεγαλύτερη έμφαση στην ευθύνη της διοίκησης, εξασφαλίζει περιοδικές ανασκοπήσεις του συστήματος διαχείρισης ποιότητος, καθορίζει νέες απαιτήσεις για τη διαχείριση των πόρων, μετρά την ικανοποίηση των απαιτήσεων του πελάτη και δεσμεύει την εταιρία για συνεχή βελτίωση των προϊόντων και υπηρεσιών της.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v