Μείωση μεγεθών για το α΄ τρίμηνο από Sato

Μείωση 15,87% και 75,37%, αντίστοιχα, παρουσίασαν ο ενοποιημένος τζίρος και τα ενοποιημένα EBITDA της Sato το α’ τρίμηνο του 2002. Μείωση 21,15% και 61,21%, αντίστοιχα, σημείωσαν οι πωλήσεις και τα EBITDA της μητρικής.

Μείωση μεγεθών για το α΄ τρίμηνο από Sato
Μείωση της τάξης του 15,87% και 75,37%, αντίστοιχα, παρουσίασαν ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών και τα ενοποιημένα EBITDA της Sato το α’ τρίμηνο του 2002.

Ειδικότερα, ο κύκλος εργασιών υποχώρησε σε 15,9 εκατ. ευρώ έναντι 18,9 εκατ. ευρώ, ενώ τα EBITDA μειώθηκαν σε 376.000 ευρώ, έναντι 1,527 εκατ. ευρώ το α’ τρίμηνο του 2001.

Το περιθώριο μεικτού κέρδους στο α’ τρίμηνο 2002 υποχώρησε στο 35,9% έναντι 36,9% του αντιστοίχου περυσινού διαστήματος, κυρίως λόγω του βιομηχανικού κόστους παραγωγής ως αποτέλεσμα της μείωσης των συνολικών πωλήσεων, όπως αναφέρεται στο δελτίο τύπου. Οι γενικές δαπάνες παρουσιάζονται αυξημένες κατά 5,7% στο ίδιο διάστημα λόγω των συνεχών επενδύσεων στην επέκταση των δικτύων Bo Concept και Divani & Divani στον χώρο του οικιακού επίπλου.

Μείωση της τάξης του 21,15% και 61,21%, αντίστοιχα, σημείωσαν οι πωλήσεις και τα EBITDA της μητρικής. Οι πωλήσεις διαμορφώθηκαν σε 8,2 εκατ. ευρώ, έναντι 10,4 εκατ. ευρώ και τα EBITDA υποχώρησαν στις 543.000 ευρώ, έναντι 1,4 εκατ. ευρώ το α’ τρίμηνο του 2001.

Το περιθώριο μεικτού κέρδους διαμορφώθηκε στα 43,9% έναντι 47,3%, κυρίως οφειλόμενο στην απορρόφηση του σταθερού βιομηχανικού κόστους, λόγω μείωσης των πωλήσεων, ενώ οι συνολικές δαπάνες παρουσίασαν μείωση 9,2%.

Σημαντική επίδραση στην διαμόρφωση των αποτελεσμάτων της εταιρίας, όπως αναφέρεται στο δελτίο τύπου, έχει η παρατεταμένη ύφεση που εμφανίζεται στο χώρο του εξοπλισμού γραφείων, τόσο στη διεθνή όσο και στην Ελληνική αγορά. Ειδικότερα όμως για την εγχώρια αγορά υπάρχουν σημαντικές ενδείξεις για ανάκαμψη στον χώρο το προσεχές διάστημα κυρίως λόγω σχετικών επενδύσεων που πρόκειται να υπάρξουν με αφορμή την προετοιμασία για την επερχόμενη Ολυμπιάδα.

Η Sato έχει ολοκληρώσει επενδύσεις σε νέα προϊόντα, ανάπτυξη δικτύων αλλά και την ολοκληρωμένη after sales εξυπηρέτηση των πελατών. Ενταγμένη σε αυτή την στρατηγική και σχεδιασμό ήταν και το πλάνο μείωσης των δαπανών.

Τέλος σταθερό ρυθμό παρουσιάζει ο κλάδος του οικιακού επίπλου της εταιρίας με τα δίκτυα Bo Concept και Divani & Divani στην Ελλάδα και σε αγορές του εξωτερικού. Τα δύο δίκτυα αυξάνουν σταθερά τον αριθμό των καταστημάτων τους και το μερίδιο αγοράς τους, ενώ το Bo Concept Πολωνίας, αντίστοιχα, παρουσιάζει και αυτό ενίσχυση τόσο των μεγεθών του όσο και του δικτύου του.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v