Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Τηλέτυπος: Πρώτη θέση σε διαφημιστική δαπάνη

Την πρώτη θέση στη διαφημιστική δαπάνη κατέλαβε η Τηλέτυπος στο τρίμηνο Ιανουαρίου - Μαρτίου 2005, κατακτώντας το 30,7% της συνολικής αγοράς, σε σχέση με 29,31% το αντίστοιχο τρίμηνο του 2004. Τι προβλέπει η Π&Κ ΑΧΕΠΕΥ για το σύνολο του έτους για διαφημιστική δαπάνη και μερίδια αγοράς.

Τηλέτυπος: Πρώτη θέση σε διαφημιστική δαπάνη
Την πρώτη θέση στην τηλεοπτική διαφημιστική δαπάνη κατέλαβε η Τηλέτυπος στο τρίμηνο Ιανουαρίου - Μαρτίου 2005, κατακτώντας το 30,7% της συνολικής αγοράς, σε σχέση με 29,31% το αντίστοιχο τρίμηνο του 2004.

Στη δεύτερη θέση της τηλεοπτικής διαφημιστικής δαπάνης βρίσκεται ο Antenna με μερίδιο 30,1% (από 29,2%), ενώ ακολουθούν ο Alpha με μερίδιο 12,5% (από 13,3% πέρυσι), το Star με 13,8% (από 15% πέρυσι) και το Alter με 9,8% (από 9,9%) πέρυσι.

Τα διαφημιστικά έσοδα, για το σύνολο της αγοράς, παρουσιάζουν στο πρώτο τρίμηνο του 2005 μείωση 2,5%, κυρίως λόγω της υποχώρησης που εμφάνισαν τα έσοδα από τηλεοπτική διαφήμιση, σημειώνει η Π&Κ ΑΧΕΠΕΥ, στην καθημερινή της ενημέρωση με ημερομηνία 6 Μαΐου.

Για το σύνολο του έτους η Π&Κ ΑΧΕΠΕΥ εκτιμά πως η μείωση στην τηλεοπτική διαφημιστική δαπάνη θα είναι ηπιότερη σε σχέση με το 6,8% που παρατηρείται στο πρώτο τρίμηνο, και συγκεκριμένα της τάξης του 2%.

Το μερίδιο αγοράς της Τηλέτυπος για το 2005, σύμφωνα με τις προβλέψεις της χρηματιστηριακής, θα διαμορφωθεί στο 29,1%, ενώ τα διαφημιστικά έσοδα του συνόλου της αγοράς αναμένεται να ενισχυθούν οριακά κατά 0,4%, στα 225,3 εκατ. ευρώ.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v