Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

MasterCard: Στα 4,8 δισ. δολ. ο τζίρος στην Ελλάδα

Η MasterCard International με ανακοίνωσή της επισημαίνει την ισχυρή παγκόσμια ανάπτυξη στα online χρεωστικά της προγράμματα κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2005, με τα χρεωστικά της σήματα να συνεχίζουν να κερδίζουν μερίδιο από τα μετρητά και τις επιταγές, ως το προτιμώμενο μέσο πληρωμής.

MasterCard: Στα 4,8 δισ. δολ. ο τζίρος στην Ελλάδα
Η MasterCard International με ανακοίνωσή της επισημαίνει την ισχυρή παγκόσμια ανάπτυξη στα online χρεωστικά της προγράμματα κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2005, με τα χρεωστικά της σήματα να συνεχίζουν να κερδίζουν μερίδιο από τα μετρητά και τις επιταγές, ως το προτιμώμενο μέσο πληρωμής.

Στην Ελλάδα ο τζίρος που δημιουργήθηκε με χρεωστικές κάρτες το δεύτερο τρίμηνο του 2005 ανήλθε στα 4,857 δισ. δολάρια ενώ ο μικτός αριθμός συναλλαγών ανήλθε στις 16.271.658 συναλλαγές. Ο όγκος των αγορών στην Ελλάδα για το ίδιο διάστημα ανήλθε στα 31.219.632 δολάρια και οι συναλλαγές αγορών στις 410.886.

Κατά το ίδιο διάστημα στην Ελλάδα κυκλοφορούσαν 3.553.227 κάρτες με το σήμα Maestro®.

Αναλυτικότερα το σήμα Maestro εμφανίζεται τώρα σε 578,1 εκατομμύρια κάρτες παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων 34,5 εκατομμυρίων χρεωστικών καρτών MasterCard, αύξηση 5,9% σε σχέση με το δεύτερο τρίμηνο του 2004.

Επίσης αυξήθηκε και η εμπορική αποδοχή των online χρεωστικών προγραμμάτων της MasterCard. Στις 30 Ιουνίου 2005, οι καταναλωτές μπορούσαν να κάνουν online χρεωστικές αγορές με χρεωστικές κάρτες MasterCard ή κάρτες Maestro σε περισσότερα από 9,2 εκατομμύρια εμπορικά σημεία παγκοσμίως.

Στο τέλος του δεύτερου τριμήνου υπήρχαν περισσότερα από 1 εκατομμύριο ΑΤΜs σε όλο τον κόσμο που κάνουν αποδεκτές κάρτες με τα σήματα MasterCard, Maestro ή Cirrus.

”Όσο η δημοτικότητα των χρεωστικών προγραμμάτων συνεχίζει να αυξάνεται, το ίδιο επίσης συμβαίνει και για τη θέση της MasterCard, ως ένας παγκόσμιος εταίρος στα χρεωστικά προγράμματα”, δήλωσε ο Richard G. Lyons Jr., Senior Vice President, της MasterCard International.

”Ο συνδυασμός του παγκόσμιου online δικτύου μας, η αξεπέραστη αποδοχή και το πελατοκεντρικό επιχειρηματικά μοντέλο συνεχίζουν να τροφοδοτούν την αύξηση της επιχειρηματικής μας δραστηριότητας στα χρεωστικά προγράμματα και να δίνουν προστιθέμενη αξία σε καταναλωτές, εμπόρους και χρηματοπιστωτικά ιδρύματα”.

Αποτελέσματα για την Ευρώπη

Ο αριθμός των καρτών Maestro που κυκλοφορούσαν στην Ευρώπη ανήλθε στα 257,4 εκατομμύρια, αύξηση 1,7% σε σχέση με το ίδιο διάστημα του 2004. Οι συναλλαγές αγορών με κάρτες Maestro στην Ευρώπη κατά το δεύτερο τρίμηνο πλησίασε τα 1,5 δισεκατομμύρια, παράγοντας όγκο αγορών που ανήλθε στα 104,3 δισεκατομμύρια δολάρια. Ο τζίρος από την online χρεωστική δραστηριότητα ανήλθε στα 308 δισεκατομμύρια δολάρια.

Αποτελέσματα κατά περιοχή:

- Η MasterCard ανακοίνωσε ανάπτυξη στην επεξεργασία συναλλαγών online χρεωστικών αγορών στις Η.Π.Α κατά το δεύτερο τρίμηνο, αύξηση 313% σε σχέση με το ίδιο διάστημα το 2004.

Στις 30 Ιουνίου 2005, ο αριθμός των καρτών στις Η.Π.Α. αυξήθηκε 11,3% φτάνοντας τα 47,1 εκατομμύρια, συμπεριλαμβανομένων 32,7 εκατομμυρίων χρεωστικών καρτών MasterCard και 14,4 εκατομμυρίων καρτών Maestro. Στο δίκτυο ATM της MasterCard υπήρχαν 383.000 ATMs και 1,6 εκατομμύρια εμπορικά σημεία όπου οι κάτοχοι καρτών μπορούσαν να κάνουν αγορές με online χρέωση.

Καμία άλλη online χρεωστική κάρτα δεν γίνεται περισσότερο αποδεκτή σε περισσότερα εμπορικά σημεία και ATMs στις Η.Π.Α από εκείνες που φέρουν τα σήματα MasterCard, Maestro ή Cirrus.

- Η Maestro παρουσίασε επίσης ισχυρή αύξηση σε αριθμό καρτών κατά το δεύτερο τρίμηνο στην Νότια Ασία, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική, με αύξηση 41,7% φτάνοντας τα 34,9 εκατομμύρια κάρτες, συμπεριλαμβανομένων 200.000 χρεωστικών καρτών MasterCard που επίσης φέρουν το σήμα Maestro. Οι συναλλαγές αγορών με Maestro κατά το ίδιο διάστημα ανήλθαν συνολικά στα 24,4 εκατομμύρια, παράγοντας όγκο αγορών 1,8 δισεκατομμύρια δολάρια.

Ο τζίρος της online χρεωστικής δραστηριότητας στις περιοχές αυτές ανήλθε συνολικά στα 21,5 δισεκατομμύρια δολάρια. Ο τζίρος συμπεριλαμβάνει τον όγκο αγορών με Maestro και τον όγκο των συναλλαγών σε ATMs με κάρτες Maestro και Cirrus.

- Η έκδοση καρτών που φέρουν το σήμα Maestro αυξήθηκε κατά 12,7% σε όλη τη Λατινική Αμερική φτάνοντας τα 82,6 εκατομμύρια κάρτες, συμπεριλαμβανομένου 1 εκατομμυρίου χρεωστικών καρτών MasterCard που φέρουν επίσης το σήμα Maestro.

Οι συναλλαγές αγορών με κάρτες Maestro κατά το δεύτερο τρίμηνο ανήλθαν στα 160,1 εκατομμύρια, παράγοντας όγκο αγορών που ανήλθε στα 3,5 δισεκατομμύρια δολάρια. Ο τζίρος από την online χρεωστική δραστηριότητα σ’ αυτή την περιοχή ανήλθε στα 15,1 δισεκατομμύρια δολάρια.

- Στην περιοχή Ασίας / Ειρηνικού, εκδόθηκαν 147,7 εκατομμύρια κάρτες Maestro κατά το δεύτερο τρίμηνο, συμπεριλαμβάνοντας 600.000 χρεωστικές κάρτες MasterCard οι οποίες φέρουν επίσης το σήμα Maestro.

Οι συναλλαγές αγορών με κάρτες Maestro ανήλθαν στα 134,4 εκατομμύρια, ενώ ο όγκος των αγορών ανήλθε στα 7,8 δισεκατομμύρια δολάρια. Ο τζίρος από την online χρεωστική δραστηριότητα στην περιοχή ανήλθε στα 27,7 δισεκατομμύρια δολάρια.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v
Απόρρητο