Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Plias: Πουλά το 24,63% της Κατσέλης

Την πώληση του 24,63% που κατέχει στην Κατσέλης αποφάσισε η γ.σ της Plias (28/6), λόγω των οικονομικών δυσκολιών που αντιμετωπίζει, ενώ ενδιαφέρον γαι την απόκτηση του ποσοστού φέρεται να έχει εκδηλώσει η Αλλατίνη, έναντι συνολικού ποσού 12,503 εκατ. ευρώ.

Plias: Πουλά το 24,63% της Κατσέλης
Στην πώληση του 24,63% (2.217.008 μετοχές) της Κατσέλης θα προχωρήσει η Plias, όπως αποφάσισε η γ.σ της εταιρίας, που πραγματοποιήθηκε στις 28 Ιουνίου.



Σύμφωνα με το δελτίο τύπου, η διοίκηση της Plias, αναγνωρίζοντας ότι οι συνθήκες της αγοράς συνέβαλαν ώστε να μη λειτουργήσουν κατά τον προσδοκώμενο τρόπο οι αναμενόμενες συνέργιες με την εν λόγω εταιρία και εν όψει των σημερινών δύσκολων οικονομικών συνθηκών που αντιμετωπίζει, πρότεινε τη ρευστοποίηση της επένδυσης στην Κατσέλης προκειμένου να ενισχυθούν άλλες αποδοτικότερες δραστηριότητες της εταιρίας.

Σύμφωνα με όσα δήλωσε στη Γενική Συνέλευση η διοίκηση της Plias, έχει εκδηλώσει ήδη ενδιαφέρον για την αγορά των εν λόγω μετοχών η εταιρία Αλλατίνη και προτίθεται να τις αγοράσει έναντι ποσού 12,503 εκατ. ευρώ, το οποίο αναλογεί σε 5,64 ευρώ ανά μετοχή και αντιστοιχεί στην τιμή κλεισίματος της μετοχής στο ΧΑΑ την 26/06/2002.

Όπως σημειώνεται στο δελτίο τύπου, η κίνηση αυτή αποτελεί μέρος της ευρύτερης πολιτικής που πραγματοποιεί η Plias το τελευταίο διάστημα και εστιάζει στην αναδιάρθρωση των δομών της.

Παρουσιάζοντας την πολιτική αυτή ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Plias, Ν. Στελλάκης, επεσήμανε ότι ”συνεχίσθηκε και το 2001 η στρατηγική της αναδιάρθρωσης του Ομίλου, αλλά και της ανάπτυξης σε προϊόντικό κυρίως επίπεδο”.

Αναλύοντας την πολιτική της αναδιάρθρωσης, ο κ. Στέλλακης μίλησε για την απόκτηση πλειοψηφικού πακέτου στην εταιρία Olympus Foods, τη λειτουργία του νέου εργοστασίου παραγωγής σαπουνιών και καλλυντικών της Π.Δ. Παπουτσάνης στη Ριτσώνα και του νέου εργοστασίου της εταιρίας Gageo, την πώληση του οικοπέδου της Π.Δ. Παπουτσάνης στην Κηφισιά στην εταιρία ”Lamda Ακίνητα Υπηρεσιών & Αξιοποίησης Ακινήτων”, στην οποία συμμετέχει κατά 50%, τη συγχώνευση των θυγατρικών εταιριών Serviceways & Freshways, με απορρόφηση της πρώτης από τη δεύτερη και την πώληση της εταιρίας Βιορύλ.

Στη συνέχεια αναφέρθηκε στο επενδυτικό πρόγραμμα του Ομίλου για το επαναλανσάρισμα όλων των προϊόντων Παπουτσάνης (Natura, Aromatics, Καραβάκι), την ανανέωση της σειράς ”17” της εταιρίας Olympus Foods με νέες, μοντέρνες συσκευασίες εξαιρετικής ποιότητας και νέες γευστικές συνταγές, και τη συμπλήρωση και διεύρυνση της γκάμας των προϊόντων Τσακίρης, με τα νέα προϊόντα Tsakiris Barbeque και τα κυματιστά τσιπς City.

Τα αποτελέσματα των κινήσεων αυτών, σύμφωνα πάντα με το δελτίο τύπου, οδήγησαν σε ξεκαθάρισμα του ”χαρτοφυλακίου των προϊόντων” της Plias, σε άμεσες χρηματορροές για την εταιρία, στην κατάργηση της προμήθειας προϊόντων από τρίτους παραγωγούς, στον τομέα σαπουνιών και καλλυντικών και στη δημιουργία ενός ισχυρού σχήματος στο χώρο των διανομών.

Παράλληλα, συνέβαλαν στη μείωση του κόστους πωληθέντων κατά 4 ποσοστιαίες μονάδες έναντι του 2000. Κυρίως όμως οδήγησαν σε αυξήσεις των μεριδίων αγοράς για τα προϊόντα Τσακίρης και Olympus Foods και στη διατήρηση των μεριδίων για τα προϊόντα Παπουτσάνης, παρά τις ελλείψεις προϊόντων, που αντιμετώπισε η συγκεκριμένη εταιρία, μέχρι τη λειτουργία του νέου εργοστασίου.

Αναφερόμενος στα οικονομικά μεγέθη του έτους, ο κ. Στελλάκης σχολίασε τη μείωση του Κύκλου Εργασιών της Plias ABEE, επισημαίνοντας ότι τα μεγέθη του 2001 δεν είναι συγκρίσιμα με αυτά του 2000, καθώς έχει εξαλειφθεί πλήρως η εμπορική δραστηριότητα της εταιρίας, η οποία ασκείται πλέον από την 100% θυγατρική εταιρία Plias Εμπορική.

Σε ενοποιημένο επίπεδο, η μείωση του κύκλου εργασιών οφείλεται στη διακοπή συνεργασίας με τις εταιρίες Smithkline Beecham και Telestet.

Ο κ. Στελλάκη ολοκλήρωσε την ομιλία του επισημαίνοντας τις σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης που διαφαίνονται για όλα τα προϊόντα του Ομίλου τόσο στην εγχώρια όσο και τη διεθνή αγορά και παρουσιάζοντας τους στόχους για το 2002. Ειδικότερα, αναφέρθηκε στη συνεχή μείωση του κόστους παραγωγής και των λειτουργικών δαπανών για όλες τις εταιρίες του Ομίλου, την περαιτέρω ανάπτυξη της εξαγωγικής δραστηριότητας, τόσο για τα επώνυμα προϊόντα σε χώρες όπως είναι οι ΗΠΑ, η Ισπανία, η Ουγγαρία και η Κύπρος, όσο και για τα Private Label προϊόντα σε μεγάλες μονάδες Super Markets του εξωτερικού, το επαναλανσάρισμα της σειράς Soap Drops, που αποτελεί σημαντική εξαγωγική δραστηριότητα της Παπουτσάνης και την ενίσχυση της λειτουργίας και περαιτέρω ανάπτυξης του άμεσου και έμμεσου δικτύου της Plias Εμπορική.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v
Απόρρητο