Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

FORTHnet: Διακρίσεις στα Ermis Web Awards 2006

Η FORTHnet, για άλλη μια χρονιά κέρδισε πληθώρα βραβείων (τρία ασημένια και πέντε χάλκινα) στα Ermis Web Awards 2006. Και φέτος, η ποιότητα και η αρτιότητα των υπηρεσιών της εταιρίας βρήκε αντίκρισμα στην επιβράβευσή της, στα πλαίσια του κορυφαίου θεσμού βράβευσης της δημιουργικότητας στην επικοινωνία στην Ελλάδα.

FORTHnet: Διακρίσεις στα Ermis Web Awards 2006
Η FORTHnet, για άλλη μια χρονιά κέρδισε πληθώρα βραβείων (τρία ασημένια και πέντε χάλκινα) στα Ermis Web Awards 2006.

Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρίας, και φέτος η ποιότητα και η αρτιότητα των υπηρεσιών της FOTHnet βρήκε αντίκρισμα στην επιβράβευσή της, στα πλαίσια του κορυφαίου θεσμού βράβευσης της δημιουργικότητας στην επικοινωνία στην Ελλάδα.

Ειδικότερα, η FORTHnet συμμετείχε στη shortlist των υποψηφίων με 14 έργα και αξίζει να επισημανθεί ότι απέσπασε βραβεία σε όλες τις κατηγορίες των Ermis Web Awards, αποδεικνύοντας τις πολύπλευρες δυνατότητες και ικανότητές της στο χώρο της online επικοινωνίας.

Συγκεκριμένα, η εταιρία βραβεύθηκε με τα ακόλουθα Ermis Web Awards 2006:

1. ”Smart PacMan” (Μέλι Αττική, Μελισσοκομική Εταιρεία Αττική), Αργυρό, στην κατηγορία Web Games

2. ”Μπάρμπα Στάθης Arcade Game” (προϊόντα Μπάρμπα-Στάθης της Vivartia), Χάλκινο, στην κατηγορία Web Games

3. ”Γιατί να τα βλέπετε όλα…μπλε;” (Athlonet ΑΕ, προβολή του online site αθλητικού περιεχομένου SportNet), Χάλκινο, στην κατηγορία Internet Campaigns - Travel / Entertainment / Leisure / Media

4. ”Go Hot with Colt” (προβολή μοντέλου Colt της Mitsubishi), Ασημένιο, στην κατηγορία Internet Campaigns - Transportation / Auto

5. ”Δεν έτυχε...πέτυχε!” (προϊόντα Χρυσή Ζύμη της Vivartia), Ασημένιο, στην κατηγορία Internet Campaigns - FMCG (Fast Moving Consumer Goods)

6. ”Ανακάλυψε την δροσερή ενυδάτωση της Nivea Soft” (online καμπάνια του προϊόντος Nivea Soft της Beiersdorf Hellas), Χάλκινο, στην κατηγορία Internet Campaigns - FMCG (Fast Moving Consumer Goods)

7. ”Προϊόντα Μπάρμπα Στάθης” (επίσημο προϊοντικό site της μάρκας Μπάρμπα-Στάθης της Vivartia), Χάλκινο, στην κατηγορία Web Sites & Microsites - FMCG (Fast Moving Consumer Goods)

8. ”Hellenic Seaways” (επίσημο site της Hellenic Seaways), Χάλκινο, στην κατηγορία Web Sites & Microsites - Travel / Εntertainment / Leisure.

Αναφέρεται ότι η FORTHnet, μέσω της επιχειρησιακής της μονάδας FORTHnet eBusiness Services, που εξειδικεύεται στους τομείς της Online Διαφήμισης, του Σχεδιασμού και Ανάπτυξης διαδικτυακών εφαρμογών (Application Development) και των υπηρεσιών Mobile, αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους e-business solutions providers στην ελληνική αγορά.

Η μέχρι σήμερα επιτυχημένη πορεία της και στο χώρο της παροχής εξειδικευμένων υπηρεσιών Interactive Marketing, την τοποθετούν σε ηγετική θέση στο χώρο της διαδραστικής επικοινωνίας.

Επιπλέον επισημαίνεται ότι οι επιτυχημένες online καμπάνιες και τα ολοκληρωμένα ποιοτικά sites που κατασκευάζει η FORTHnet για τους εταιρικούς της πελάτες, αποτελούν την εγγύηση για τις μελλοντικές της επιχειρηματικές ενέργειες –αλλά και για μεγαλύτερη συγκομιδή βραβείων το 2007.

Εν τω μεταξύ, σημειώνεται ότι με περισσότερα από 10 χρόνια πρωτοπορίας στο χώρο των τηλεπικοινωνιών, η FORTHnet, αναπτύσσει και προσφέρει υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών, που καλύπτουν τις διαφορετικές ανάγκες και απαιτήσεις κάθε χρήστη -ιδιώτη ή επαγγελματία.

Ταυτόχρονα, παρακολουθεί με ενδιαφέρον τα κοινωνικά και πολιτιστικά δρώμενα της χώρας μας και συμμετέχει ενεργά σε πολλά από αυτά, ιδιαίτερα στο χώρο του αθλητισμού.

Συνεπώς, μέσα από το χορηγικό της πρόγραμμα, η FORTHnet στηρίζει τις προσπάθειες αθλητών και ομάδων, με απώτερο στόχο να συμβάλει στη διάδοση του αθλητικού πνεύματος και να φέρει αθλούμενους και φιλάθλους πιο κοντά στο διαδίκτυο και την τεχνολογία.

Ειδικότερα, στο πλαίσιο της προσπάθειας αυτής, η εταιρία δημιούργησε το θεσμό του Επάθλου FORTHnet.

Αναφέρεται ότι το Έπαθλο FORTHnet ξεκίνησε το 2002 στο βόλεϊ και μετά την επιτυχία που σημείωσε, επεκτάθηκε το 2005 και στο πόλο, με κύριο σκοπό να δώσει ώθηση στο δυναμικό αυτό άθλημα και να επιβραβεύσει τις προσπάθειες των αθλητών.

Αναλυτικότερα, το Έπαθλο FORTHnet στο πόλο προβλέπει την κατασκευή και φιλοξενία της προσωπικής ιστοσελίδας του αθλητή που θα αναδειχθεί ο πολυτιμότερος αθλητής του πρωταθλήματος της Α1 Εθνικής κατηγορίας ανδρών.

Ο νικητής προκύπτει μέσα από ψηφοφορία μεταξύ των αθλητικογράφων του Ελληνικού Τύπου, οι οποίοι καθ’ όλη την περίοδο του πρωταθλήματος δηλώνουν στο τέλος κάθε αθλητικής αναμέτρησης τον καλύτερο παίκτη (MVP) του αγώνα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v
Απόρρητο