Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Ακάκιε, τα μακαρόνια να είναι MISKO!

Το ρολόι του χρόνου γυρίζει 86 χρόνια πίσω. Σε μια γειτονιά του Πειραιά, το 1927...

  • Real.gr
Ακάκιε, τα μακαρόνια να είναι MISKO!
Το ρολόι του χρόνου γυρίζει 86 χρόνια πίσω. Σε μια γειτονιά του Πειραιά, το 1927, ο Φώτης Μιχαηλίδης και ο Μίνως Κωνσταντίνης, δυο πρόσφυγες από τη Σμύρνη, στήνουν ένα εργαστήρι παρασκευής ζυμαρικών και «βαφτίζουν» την εταιρία MISKO, από τα αρχικά των επιθέτων τους. 

                  

Το πρώτο κεφάλαιο μιας συναρπαστικής ιστορίας στο χώρο της ελληνικής επιχειρηματικότητας, της διαφήμισης, της γαστρονομίας και γενικότερα της διατροφής έχει αρχίσει να γράφεται με χρυσά γράμματα.

Χρονιά ορόσημο για τη MISKO είναι το 1953, όταν τη σκυτάλη της εταιρίας αναλαμβάνει ένας διορατικός Έλληνας, ο Ελευθέριος Μαντζίκας. Με το επιχειρηματικό του δαιμόνιο τα ζυμαρικά MISKO σκαρφαλώνουν στη κορυφή, γίνονται τα αγαπημένα της ελληνικής οικογένειας αλλά και της ομογένειας, μεγαλώνοντας γενιές και γενιές. 

                    

Μέσα στη δεκαετία του ’50 η MISKO για ακόμα μια φορά πρωτοπορεί, καθώς γίνεται η πρώτη ελληνική εταιρία που συσκευάζει τα άριστης ποιότητας μακαρόνια της.

Στο άκουσμα της λέξης MISKO, η πρώτη εικόνα που μας έρχεται στο νου, είναι η φιγούρα του καλόγερου που με το γαϊδουράκι του μεταφέρει τα μακαρόνια της εταιρίας στο μοναστήρι. Είναι η ιστορία του Ακάκιου, μια μορφή άρρηκτα συνδεδεμένη με την πορεία της MISKO

                           

Για το χώρο της ελληνικής διαφήμισης, αποτελεί σταθμό και συγκαταλέγεται στα πλέον αναγνωρίσιμα trademarks της χώρας. Η καμπάνια με τον Ακάκιο συνέβαλλε καθοριστικά στο να γίνει η MISKO, No 1 εταιρία ζυμαρικών στην Ελλάδα. Πρόσφατα ο Ακάκιος, που αγαπήθηκε από γενιές και γενιές Ελλήνων, επέστρεψε στη μικρή οθόνη μέσα από τη νέα διαφημιστική καμπάνια της εταιρίας. Το ρόλο του ενσαρκώνει ο γνωστός ηθοποιός Δημήτρης Μαυρόπουλος.

Εκτός από τα ζυμαρικά της ΜISKO, το κοινό κέρδισαν και οι επιτυχημένες διαφημίσεις της εταιρίας που ακολούθησαν μετά από εκείνη του Ακάκιου. Όπως «Ο μύλος» και «Η ζωή δίνει τη γεύση» που φέρουν τη σκηνοθετική υπογραφή του Γιώργου Πανουσόπουλου ή «Η έγκυος» και «Το πορτρέτο» με τη σφραγίδα του Παντελή Βούλγαρη. Οι ταινίες αυτές έδωσαν μια νέα διάσταση στο τρόπο επικοινωνίας με το καταναλωτικό κοινό για τα προϊόντα διατροφής. Κορυφαία ποιότητα τροφίμων μέσα από υψηλής αισθητικής καμπάνια.

                             

Τα ζυμαρικά της MISKO γεμίζουν το ελληνικό πιάτο καθώς τα προτιμούν 9 στους 10 Έλληνες! Όμως εκείνο που κάνει την εταιρία να ξεχωρίζει δεν είναι οι αριθμοί αλλά η ποιότητα, πλεονέκτημα που την οδήγησε στη κορυφή. Είναι η μάρκα που όλοι οι Έλληνες γνωρίζουν και πάνω απ΄όλα εμπιστεύονται.

Στα χρόνια της κρίσης, που βιώνει η ελληνική κοινωνία, η MISKΟ δεν κάνει εκπτώσεις στη διατροφική αξία και την ποιότητα των ζυμαρικών της. Συνεχίζει να γιγαντώνεται επιχειρηματικά, να διευρύνει το μερίδιό της στην αγορά και τη γκάμα των προϊόντων της, να εξάγει όπου υπάρχει ελληνισμός και να στηρίζει τους Έλληνες παραγωγούς.

       

Η επιτυχημένη συνταγή που ονομάζεται: MISKO, έχει ένα μυστικό που κρύβεται στην ιστορία, τη τεχνογνωσία, την ποιότητα της πρώτης ύλης, τη γεύση, την καινοτομία, τον σεβασμό προς τον καταναλωτή και την... αγάπη για την Ελλάδα.

Η μεγαλύτερη μάρκα ζυμαρικών της ελληνικής αγοράς μετρά ήδη 86 χρόνια παράδοσης και εμπειρίας διαθέτοντας πάνω από 55 σχήματα με επιλογές για μοντέρνες συνταγές (γεμιστά ζυμαρικά, κανελόνια κλπ.) αλλά και όλα τα σχήματα ζυμαρικών που χρησιμοποιούνται στις παραδοσιακές συνταγές (κριθαράκι, φιδές, αστράκι, πεπονάκι κλπ). Τα ζυμαρικά MISKO παράγονται στην Ελλάδα, σ’ένα από τα μεγαλύτερα και πιο σύγχρονα εργοστάσια της Ευρώπης. Αξίζει να σημειωθεί ότι η παραγωγή ζυμαρικών φθάνει τους 55.000 τόνους ετησίως, ποσότητα που αντιστοιχεί σε 550.000.000 πιάτα!

       

Μεγάλη είναι η συμβολή της MISKO και στη στήριξη του Έλληνα αγρότη. Η εταιρία βρίσκεται στο πλευρό πάνω από 5.000 παραγωγών χωρίς να κάνει εκπτώσεις στη διατροφική αξία και την γευστική ποιότητα των προϊόντων της, ακόμα και μέσα στην κρίση που συχνά ωθεί τις εταιρίες σε μείωση των προσδοκιών ή των απαιτήσεών τους όσον αφορά τις πρώτες ύλες. Τα ζυμαρικά MISKO συνεχίζουν να φτιάχνονται αποκλειστικά από επιλεγμένο σιτάρι υψηλής ποιότητας που προέρχεται από 260.000 στρέμματα Ελληνικής γης.

Οι ποιοτικές αυτές προϋποθέσεις, αδιαπραγμάτευτη συνθήκη για τη MISKO, είναι που διασφαλίζουν τη διατροφική και γευστική υπεροχή των προϊόντων MISKO ακόμα και όταν καταλήγουν να την επιβαρύνουν οικονομικά. «Η αύξηση της τιμής των σιτηρών τα τελευταία χρόνια έχει ανεβάσει το κόστος μας σε επίπεδα χωρίς προηγούμενο. Όμως δεν συζητάμε καν το ενδεχόμενο προμήθειας χαμηλότερης ποιότητας σιταριού ή αλλαγής των διαδικασιών παραγωγής. Μειώνουμε το κέρδος μας και αυτό απεικονίζεται στα οικονομικά μας αποτελέσματα , αλλά ξέρουμε ότι μπορούμε να κοιτάμε τους καταναλωτές στα μάτια και ξέρουμε ότι κάθε πακέτο ζυμαρικών που φεύγει από το εργοστάσιο είναι αντάξιο του ονόματος MISKO και προσφέρει την υψηλότερη ποιότητα που θέλει η κάθε οικογένεια» λένε οι άνθρωποι της MISKO.

Για τον γεωργό που προμηθεύει το σιτάρι του, τους περισσότερους από 200 εργαζόμενους στον Μύλο του Βόλου και το εργοστάσιο στον Ελαιώνα Βοιωτίας αλλά και για χιλιάδες οικογένειες, η MISKO είναι κομμάτι της καθημερινότητας, αλλά και κομμάτι της Ελλάδας που αγαπάμε. Για τους χιλιάδες Έλληνες ομογενείς, η γεύση των ζυμαρικών MISKO, το πακέτο με τον Ακάκιο και η μυρωδιά του φρεσκομαγειρεμένου φαγητού είναι η ταυτότητα που ενώνει όλους τους Έλληνες, των εθίμων που στηρίζουν τους δεσμούς τους με την Ελλάδα.

Για όλους τους παραπάνω λόγους, η MISKO είναι μία από τις πλέον αγαπημένες μάρκες στην Ελλάδα και έχει καταφέρει να υπογράψει όχι μόνο την ιστορία του κλάδου της και της ελληνικής επιχειρηματικότητας στο σύνολό της, αλλά και της ποιότητας ζωής που αξίζουμε να έχουμε όλοι.

Πατήστε ΕΔΩ και επισκεφθείτε την σελίδα της ΜΙSKO

Πατήστε
ΕΔΩ και επισκεφθείτε την σελίδα της ΜΙSKO στο Facebook

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v
Απόρρητο