Η είδηση ότι η Μαρία Σαράποβα πιάστηκε «ντοπέ» κάνει τον γύρο του κόσμου και όπως είναι λογικό ο ένας μετά τον άλλον οι χορηγοί «σπάνε» τη συνεργασία τους!
Ο πρώτος χορηγός της Ρωσίδας που διέκοψε τη συνεργασία του μαζί της ήταν η Nike. «Νιώθουμε λύπη και έκπληξη για τα νέα σχετικά με τη Μαρία Σαράποβα. Αποφασίσαμε να διακόψουμε τη σχέση μας μαζί της, όσο συνεχίζεται η έρευνα. Ωστόσο, θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε την κατάσταση», ανέφερε η εταιρία-κολοσσός με την οποία λέγεται πως η 28χρονη κάτοχος πέντε Γκραν Σλαμ τίτλων είχε υπογράψει το 2010 οκταετή επέκταση συμβολαίου, που θα της επέφερε 70 εκ. δολάρια.
Τη Nike ακολούθησε η ελβετική εταιρία ρολογιών, TAG Heuer, η οποία ανακοίνωσε: «Η Μαρία Σαράποβα είχε συμβόλαιο με την TAG Heuer μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2015. Τους τελευταίους μήνες, ήμασταν σε συζητήσεις για να επεκτείνουμε τη συνεργασία μας. Με την παρούσα κατάσταση, όμως, θα σταματήσουμε τις διαπραγματεύσεις, καθώς αποφασίσαμε να μην ανανεώσουμε το συμβόλαιο».
Η «Μάσα» αποτελεί, σύμφωνα με το Forbes, την πιο ακριβοπληρωμένη αθλήτρια στον κόσμο εδώ και έντεκα συναπτά έτη. Τα κέρδη της το 2015 έφτασαν τα 29,7 εκ. δολάρια.