Ο μαγικός κόσμος του ΝΒΑ πέρα από το θέαμα και τον επαγγελματισμό κολυμπάει στο χρήμα. Έτσι για πρώτη φορά, εκτός από τους κεντρικούς χορηγούς του Πρωταθλήματος και τα υπέρογκα τηλεοπτικά συμβόλαια, οι ομάδες θα μπορούν να έχουν διαφημίσεις και στις εμφανίσεις τους!
Άλλωστε κάτι ανάλογο έγινε με επιτυχία στο WNBA όσο και την D-League.
Έτσι οι Sacramento Kings έγιναν το πρώτο franchise που ανακοίνωσε μια τέτοια συμφωνία. Συγκεκριμένα, οι άνθρωποι της ομάδας έδωσαν τα χέρια με την "Blue Diamond Growers", τη μεγαλύτερη εταιρία αμυγδάλων στον κόσμο, με 3.000 παραγωγούς και 100 χρόνια ύπαρξης στην αγορά.
Οι πληροφορίες λένε πως η συμφωνία έκλεισε στα 5 εκατ. δολάρια ετησίως, με την "Blue Diamond Growers" να διαφημίζεται στο πάνω δεξιά μέρος της φανέλας των Sacramento Kings.