Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Ευθύνες για το φιάσκο στην Αττική Οδό σε Τροχαία-Υπουργεία ρίχνει στρατηγός ε.α. της... τροχαίας!

«Το κακό έγινε από το προηγούμενο βράδι», τόνισε ο Γιώργος Ελευθεράκης. Τα πυρά προς την τροχαία και το υπ. Μεταφορών.

Ευθύνες για το φιάσκο στην Αττική Οδό σε Τροχαία-Υπουργεία ρίχνει στρατηγός ε.α. της... τροχαίας!

Κεραυνός κατά τροχαίας και υπουργείου Μεταφορών ήταν μιλώντας στον ΣΚΑΙ ο Γιώργος Ελευθεράκης, υποστράτηγος εν αποστρατεία της τροχαίας, ο οποίος μάλιστα επί οκτώ χρόνια ήταν επικεφαλής της τροχαίας στην Αττική Οδό.

Το φαινόμενο ήταν γνωστό επί καιρό πριν, επεσήμανε σημειώνοντας ότι υπήρξε μετεωρολόγος που δήλωσε ότι το φαινόμενο θα είναι αντίστοιχο του 2004 (σ.σ. ο ίδιος τότε ήταν υποδιοικητής στην τροχαία Αττικής Οδού). «Αντί να ψάξουμε τα κιτάπια μας να δούμε πως το αντιμετωπίσαμε το 2004, το χειριστήκαμε σαν σύνηθες φαινόμενο», δήλωσε.

Το πρώτο βήμα έπρεπε να είναι η απαγόρευση της κυκλοφορίας των φορτηγών από το βράδυ της Κυριακής, τόνισε εξηγώντας ότι πρόκειται για κλειστό αυτοκινητόδρομο. Όταν το πει η αστυνομία δεν μπορεί να αρνηθεί η Αττική Οδός (σ.σ. την ευθύνη γι' αυτό προφανώς είχε η τροχαία και το υπ. κλιματικής κρίσης).

Εξήγησε πως υπήρξε και μεγάλος όγκος αυτοκινήτων που μπήκαν στην οδό. Από τις 09.00 μέχρι τις 11.00 έπεσε όλη η κυκλοφορία στην Αττική Οδο. Από τη στιγμή που δίπλωσε φορτηγό έχεις αποκλεισμό και χάνεις τα εκχιονιστικά. «Το κακό έγινε από το προηγούμενο βράδι», τόνισε. Η απόφαση για να κλείσει ο δρόμος είναι κρατική εξουσία και δεν μπορεί να παραχωρηθεί σε ιδιώτη, συμπλήρωσε.

Κρίνοντας συνολικά την εικόνα ο υποστράτηγος ε.α. αναρωτήθηκε ποιος ελέγχει την Αττική Οδό, πόσα εκχιονιστικά έχει, αν βγήκαν κανονικά στους δρόμους.

Η Αττική Οδός είναι το σχολείο των αυτοκινητοδρόμων. Από τη στιγμή που δεν υπάρχει το υπουργείο Μεταφορών που υπέγραψε τη σύμβαση, που δεν υπάρχει υπάλληλος να ελέγξει αν βγαίνουν τα εκχιονιστικά τι να πούμε...

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v