Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Αποδόθηκε η μεσαία λωρίδα κυκλοφορίας στην Κακιά Σκάλα

Η κυκλοφορία στην περιοχή διεξάγεται από δύο λωρίδες.

Αποδόθηκε η μεσαία λωρίδα κυκλοφορίας στην Κακιά Σκάλα

Η μεσαία λωρίδα κυκλοφορίας στην περιοχή της Κακιάς Σκάλας αποδόθηκε στις 17.30 το απόγευμα, ανακοίνωσε η Ολυμπία Οδός.

Η κυκλοφορία στην περιοχή διεξάγεται από δύο λωρίδες (+ ΛΕΑ). 

Υπενθυμίζεται ότι την περασμένη Πέμπτη (1/12) λόγω κατολίσθησης βράχων που έγινε στο 48,5 χιλιόμετρο, μετά το δεύτερο τούνελ στην Κακιά Σκάλα, η Τροχαία είχε προχωρήσει σε διακοπή της κυκλοφορίας στο συγκεκριμένο τμήμα της Αθηνών-Κορίνθου.

Η μοναδική λωρίδα που παραμένει κλειστή είναι η αριστερή.

Η Ολυμπία Οδός παρακαλεί τους οδηγούς να συμμορφώνονται προς τις υποδείξεις της Τροχαίας και να επιδείξουν προσοχή κατά τη διέλευσή τους από την περιοχή.

Λέκκας: Παραμένει υψηλός ο κίνδυνος κατολισθήσεων, τρία τα επικίνδυνα σημεία

Μιλώντας στην ΕΡΤ ο πρόεδρος του ΟΑΣΠ Ευθύμης Λέκκας σημείωσε ότι παραμένει υψηλός ο κίνδυνος κατολίσθησης. Σύμφωνα με την Ολυμπία Οδό την Κυριακή ανοίγει η μεσαία λωρίδα και πριν τις γιορτές και η αριστερή.

«Είναι πολύ δύσκολες οι συνθήκες στην συγκεκριμένη περιοχή και για ένα διάστημα της τάξης των χιλίων μέτρων έχουμε πολύ απότομα πρανή, κατακερματισμένους όγκους, ασύνδετους όγκους και έχουμε υψηλό κίνδυνο κατολίσθησης σε όλο το μήκος αυτού του τμήματος» είπε περιγράφοντας το τι συνέβη.

«Αποσπάστηκαν βράχια της τάξεως των είκοσι κυβικών μέτρων από την κορυφή. Βράχοι, οι οποίοι αρχικά ολίσθησαν και στην συνέχεια εκτινάχθηκαν προς τα κάτω, προς τον δρόμο. Οι βραχοπαγίδες, δηλαδή τα συρματοπλέγματα και το δίχτυ, δεν μπόρεσαν να σταματήσουν την κάθοδο των ογκολίθων που κατέληξαν βεβαίως στο οδόστρωμα, ευτυχώς χωρίς συνέπειες. Είναι ένα πολύ δύσκολο σημείο, στο οποίο είναι πραγματικά πολύ υψηλός ο κίνδυνος και οπωσδήποτε χθες από την συζήτηση χθες που ήμουν στην περιοχή και με τους υπεύθυνους της Ολυμπίας οδού, αλλά και με τους άλλους υπεύθυνους εκ μέρους του υπουργείου χρειάζονται να γίνουν άμεσες ενέργειες έτσι ώστε αν μειώσουμε ουσιαστικά όσο γίνεται τον κίνδυνο» είπε σημειώνοντας πως χρειάζεται ένα μεγαλύτερο δίχτυ.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v