Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Deutsche Bank και Marfin Hellenic για Τηλέτυπο

Διαφορετικές αν και αισιόδοξες για το μέλλον εμφανίζονται οι εκτιμήσεις της Deutsche Bank και της Marfin Hellenic για το τρίμηνο της Τηλέτυπος. Ο ξένος οίκος χαρακτηρίζει τα αποτελέσματα θετικά, ενώ η χρηματιστηριακή κάνει λόγο για κέρδη κατώτερα των προσδοκιών.

Deutsche Bank και Marfin Hellenic για Τηλέτυπο
Διαφορετικές εμφανίζονται οι εκτιμήσεις της Deutsche Bank και της Marfin Hellenic γιατο τρίμηνο της Τηλέτυπος, αφού η πρώτη κάνει λόγο για θετικά, σε γενικές γραμμές, αποτελέσματα, ενώ η δεύτερη παρατηρεί ότι αυτά ήταν κατώτερα των προσδοκιών της. Παρ’ όλα αυτά, οι αναλυτές και των δύο δεν κρύβουν την αισιοδοξία τους κυρίως για το β΄ εξάμηνο της εταιρίας.

Αναλυτικά, σε διατήρηση της τιμής στόχου στα 6,6 ευρώ προχώρησε για τον Τηλέτυπο η Deutsche Bank, συστήνοντας ”αγορά”, έπειτα από την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων από την εταιρία για το πρώτο τρίμηνο του έτους.

Στο report με τίτλο ”Παρά τη νευρικότητα παραμένει εστιασμένος στην κερδοφορία”, οι αναλυτές του οίκοι εκτιμούν ότι ο Τηλέτυπος ανακοίνωσε καλύτερα οικονομικά αποτελέσματα από τις εκτιμήσεις τους κατά 54%, λόγω του συνυπολογισμού της ιδιαίτερα κερδοφόρου κυπριακής θυγατρικής, γεγονός το οποίο αντιστάθμισε την αδυναμία των εγχώριων επιχειρήσεων.

Σύμφωνα με τους αναλυτές τις Deutsche Bank, η διοίκηση της εταιρίας κατάφερε να είναι συνεπής ως προς τη στρατηγική της, διατηρώντας την κερδοφορία με θετικό τρόπο αύξησης.

Όπως αναφέρεται στο report, οι αναλυτές του οίκου, σε αυτή τη φάση, διατηρούν τις προβλέψεις τους αμετάβλητες, επαναλαμβάνοντας την άποψή για τη βελτίωση της απόδοσης στο 1ο εξάμηνο, χωρίς ωστόσο να παραβλέπεται η σημαντικότητα των αποτελεσμάτων του 2ου τριμήνου στο συνολικό μίγμα πωλήσεων.

Όπως επισημαίνεται ο παράγοντας που επηρέασε αρνητικά την εταιρία, ήταν ο πόλεμος στο Ιράκ που είχε ως αποτέλεσμα οι 10 σημαντικότεροι πελάτες και ιδιαίτερα οι πολυεθνικές εταιρίες να περικόψουν τη διαφημιστική τους δαπάνη στην προ αλλά και στη μεταπολεμική περίοδο.

Παράλληλα, η απώλεια μεριδίου τηλεθεατών επηρέασε την κερδοφορία, σε συνδυασμό με τολμηρή απόφαση της διοίκησης εταιρίας να περικόψει τα ποσοστά επιστροφής στους πελάτες της προκειμένου να συγκρατηθούν οι περαιτέρω δαπάνες.

Εξάλλου, η Marfin Hellenic σε έκθεσή της για την Τηλέτυπος με ημερομηνία 6 Μαΐου και τίτλο ”πολύ νωρίς για ετυμηγορία... ας περιμένουμε το α΄ εξάμηνο του 2003”, διατηρεί τη σύσταση για αύξηση θέσεων (accumulate) και την τιμή στόχο στα 6,9 ευρώ.

Στην έκθεση και αναφορικά με αυτό που η χρηματιστηριακή αποκαλεί ”χειρότερα των προβλέψεών αποτελέσματα” επισημαίνονται οι επιδράσεις του πολέμου στο Ιράκ, η απόφαση της εταιρίας να μειώσει τις έμμεσες εκπτώσεις προς τους πελάτες της, αλλά και η υποχώρηση της θεαματικότητας.

Από την πλευρά του κόστους, αναφέρεται ότι ο πόλεμος στο Ιράκ αύξησε σημαντικά το κόστος για το Mega Channel, κυρίως λόγω των δελτίων ειδήσεων και των αρκετών ωρών μετάδοσης προγράμματος, κάτι που υπονόμευσε την απόπειρα της διοίκησης για περιορισμό του κόστους.

Για τη συνέχεια, η Marfin εκτιμά ότι η θεαματικότητα του καναλιού θα ανακάμψει και ότι το τέλος του πολέμου θα ωφελήσει τις προσπάθειες για περικοπή κόστους.

Τελικά, αναφέρει η χρηματιστηριακή, εκτιμούμε ότι οι διαπραγματεύσεις μεταξύ του Mega και των πελατών του για θέματα τιμολόγησης θα ολοκληρωθούν και το κανάλι θα επανέλθει σε ηγετική θέση.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v