Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Παππάς-Γιαννούλης: Μόνιμες λύσεις και δημόσιο χαρακτήρα στις αστικές συγκοινωνίες

«Καλωσορίζουμε τη Ν.Δ. στην πραγματικότητα της ενίσχυσης των Μέσων Μεταφοράς», αναφέρουν σε κοινή δήλωσή τους οι τομεάρχες Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ. Ζητούν πρόσληψη των απαραίτητων οδηγών.

Παππάς-Γιαννούλης: Μόνιμες λύσεις και δημόσιο χαρακτήρα στις αστικές συγκοινωνίες

Με ευθύνη της κυβέρνησης Μητσοτάκη, οι αστικές συγκοινωνίες Αθήνας και Θεσσαλονίκης έχουν μετατραπεί σε «ωρολογιακές βόμβες» ως προς την εξάπλωση του κορωνοϊού. Τα φαινόμενα συνωστισμού στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς είναι καθημερινά, με τους πολίτες να αγανακτούν δικαίως, ειδικά όταν γίνεται λόγος περί «ατομικής ευθύνης» από πλευράς στελεχών της Ν.Δ.».

Τα παραπάνω αναφέρουν σε κοινή δήλωσή τους οι τομεάρχες Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ, Ν. Παππάς και Χρ. Γιαννούλης, απαντώντας στις ανακοινώσεις Πέτσα για τις αστικές συγκοινωνίες

«Από την αρχή του καλοκαιριού έχουμε ζητήσει περισσότερα λεωφορεία στους δρόμους, πύκνωση δρομολογίων των ΜΜΜ και λήψη κάθε άλλου αναγκαίου μέτρου. Μετά από τρεις μήνες, η ΝΔ υιοθετεί μέρος των προτάσεών μας. Στο «και πέντε» ανακοίνωσε τη χρήση τουριστικών λεωφορείων, που παραμένουν σε ακινησία λόγω έλλειψης τουριστών, καθώς και την πύκνωση των δρομολογίων», προσθέτουν.

«Η λύση αυτή, βεβαίως, δεν μπορεί παρά να είναι λύση έκτακτης ανάγκης μέχρι την προμήθεια νέων οχημάτων, καθώς τα τουριστικά λεωφορείων είναι εκτός προδιαγραφών αστικών συγκοινωνιών. Και φυσικά, αυτή η επιλογή δεν μπορεί να αποτελέσει «κερκόπορτα» για την ιδιωτικοποίηση του έργου των δημόσιων αστικών συγκοινωνιών».

Και συνεχίζουν υπογραμμίζοντας πως «η κυβέρνηση Μητσοτάκη οφείλει άμεσα:

  • Να προχωρήσει στη συντήρηση και επισκευή των δεκάδων παροπλισμένων λεωφορείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
  • Να δρομολογήσει την πρόσληψη των απαραίτητων οδηγών για να τεθούν άμεσα σε κυκλοφορία τα ανωτέρω οχήματα
  • Να επαναπροκηρύξει τον -ακυρωμένο από τον κ. Καραμανλή- διαγωνισμό της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ για την απόκτηση 750 νέων και σύγχρονων λεωφορείων. Έναν διαγωνισμό, ο οποίος θα περιλαμβάνει τόσο τα ανταλλακτικά όσο και οι συντηρήσεις των οχημάτων, ώστε να σταματήσει το πάρτι των απευθείας αναθέσεων. Αν ο εν λόγω διαγωνισμός είχε ολοκληρωθεί, κανένα από τα τωρινά πρόχειρα μέτρα δεν θα ήταν απαραίτητο.
  • Να ακυρώσει την κεντρική πολιτική επιλογή της για παράδοση μεγάλου μέρους του έργου των δημόσιων αστικών συγκοινωνιών Αθήνας και Θεσσαλονίκης στα ΚΤΕΛ, τα οποία ιδιαίτερα στην Αττική είναι γνωστά για τις δυσλειτουργίες, την κακοδιαχείριση, τις μαύρες τρύπες και την ταλαιπωρία των πολιτών.
  • Να μην σπαταλά το δημόσιο χρήμα για την αγορά οχημάτων 15ετίας, αλλά να επενδύσει σε σύγχρονα οχήματα.

Ένα χρόνο τώρα, οι αστικές συγκοινωνίες βρίσκονται σε κατάρρευση. Οι κύριοι Μητσοτάκης και Καραμανλής έχουν πλήρη ευθύνη για όσα βιώνουν καθημερινά στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς οι πολίτες εν μέσω πανδημίας».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v