Η συμμαχία Renault-Nissan προχωρά στηn πρόσληψη τουλάχιστον 300 ειδικών στην τεχνολογία αυτό το μήνα, στην προσπάθεια να προσελκύσει ταλέντα από τη Silicon Valley.
Οι περισσότεροι από τους νέους εργαζόμενους θα είναι μηχανικοί λογισμικού με εμπειρία στη συνδεσιμότητα των οχημάτων και τις υπηρεσίες κινητικότητας, μια κατηγορία που περιλαμβάνει την κοινή χρήση ιδιωτικών οχημάτων (συνεπιβατισμός/car sharing), ανέφερε η συμμαχία.
Το νέο προσωπικό θα εργαστεί σε μια ομάδα της οποίας ηγείται ο Ogi Redzic, στέλεχος της υπηρεσίας χαρτογράφησης HERE που ανήκε στην Nokia Oyj και ο οποίος προσλήφθηκε τον Ιανουάριο ως επικεφαλής της πρωτοβουλίας της συμμαχίας στα συνδεδεμένα αυτοκίνητα.
Η κίνηση αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης προσπάθειας των αυτοκινητοβιομηχανιών να επενδύσουν σε ειδικούς τεχνολογίας ώστε να ανταγωνιστούν εταιρίες όπως η Uber Technologies, η Google και η Apple. Την περασμένη εβδομάδα, η μάρκα πολυτελών αυτοκινήτων Porsche γνωστοποίησε πως έχει δημιουργήσει μια ψηφιακή μονάδα και αναζητά εταίρους και προϊόντα τεχνολογίας. Η επιχείρηση φορτηγών της Volkswagen ανέφερε ότι επεκτείνει το ψηφιακό της τμήμα, ενώ η Ford Motor δημιούργησε φέτος μια νέα σχετική μονάδα που ονομάζεται Ford Smart Mobility.
«Είμαστε σε έναν παγκόσμιο πόλεμο για ταλέντα», παρατήρησε η Rachel Konrad, εκπρόσωπος της Renault-Nissan.