Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Λεμέρ: Παραιτήθηκε ο Kάρλος Γκοσν από τη Renault

Το διοικητικό συμβούλιο της αυτοκινητοβιομηχανίας συνεδριάζει σήμερα για την αντικατάσταση του Γκοσν, σε μία κίνηση που θα μπορούσε να ρίξει λίγο τους τόνους με τη Nissan, μετά τη σύλληψη του πρώην προέδρου για οικονομικές παρανομίες.

Λεμέρ: Παραιτήθηκε ο Kάρλος Γκοσν από τη Renault

Την παραίτησή του υπέβαλε ο Κάρλος Γκοσν από τη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία Renault, όπως ανακοίνωσε ο Γάλλος υπουργός Οικονομικών Μπρούνο Λεμέρ, σε συνέντευξή του στην τηλεόραση του Bloomberg, από το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ στο Νταβός.

«Ο Κάρλος Γκοσν παραιτήθηκε χθες το βράδυ», είπε ο Λεμέρ.

Το διοικητικό συμβούλιο της αυτοκινητοβιομηχανίας συνεδριάζει σήμερα για την αντικατάσταση του Γκοσν, σε μία κίνηση που θα μπορούσε να ρίξει λίγο τους τόνους με τη Nissan, μετά τη σύλληψη του πρώην προέδρου για οικονομικές παρανομίες.

Οπως μεταδίδει το Reuters, η συνεδρίαση του ΔΣ είναι προγραμματισμένη για τις 11:00 το πρωί, ώρα Ελλάδος. 

Ο πρώην πρόεδρος της Nissan Motor, που παραμένει σε φυλακή του Τόκιο, αντιμέτωπος με κατηγορίες για οικονομικές παρανομίες, προσφέρεται να φορέσει ηλεκτρονικό βραχιόλι και να τοποθετηθούν φρουροί που θα τον παρακολουθούν, έτσι ώστε να αφεθεί ελεύθερος μετά από τη δίμηνη κράτησή του. Ωστόσο, οι αιτήσεις του έχουν απορριφθεί.

Πριν από λίγες ημέρες, οι εισαγγελείς τού απήγγειλαν δύο νέες κατηγορίες για οικονομικές ατασθαλίες.  Σύμφωνα με αυτές, κατηγορήθηκε για προσωρινή μεταφορά προσωπικών επενδυτικών ζημιών στην εταιρεία το 2008 και δήλωση λιγότερης αποζημίωσής του για τρία χρόνια, από το 2015 έως το 2017.

Εν τω μεταξύ, του έχουν επίσης απαγγελθεί κατηγορίες για απόκρυψη του εισοδήματός του, για πέντε χρόνια μέχρι το 2015. Υπενθυμίζεται ότι ο Γκοσν συνελήφθη στις 19 Νοεμβρίου.

Παράλληλα, κοινή έρευνα από τη Nissan και τη Mitsubishi Motors αποκάλυψε ότι ο πρώην πρόεδρός τους φέρεται να έχει λάβει παράτυπα 7,8 εκατ. ευρώ, από κοινοπραξία που είχαν κάνει οι αυτοκινητοβιομηχανίες στην Ολλανδία.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v