Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

GfK: Σταθερό το καταναλωτικό κλίμα τον Μάρτιο στη Γερμανία

Τι περιμένουν για την οικονομία και το εισόδημα τους. Ποια η τάση για μεγάλες αγορές.«Οι καταναλωτές νιώθουν ότι ο κίνδυνος να πέσει σε ύφεση η οικονομία, ξανά, έχει αυξηθεί τις τελευταίες εβδομάδες», σημειώνει η γερμανική εταιρεία ερευνών.

GfK: Σταθερό το καταναλωτικό κλίμα τον Μάρτιο στη Γερμανία

Αμετάβλητο αναμένεται να διατηρηθεί το καταναλωτικό κλίμα στη Γερμανία τον Μάρτιο, σύμφωνα με τη μηνιαία έρευνα της εταιρείας ερευνών GfK.

Όπως μεταδίδει το MarketWatch, ο δείκτης -που δείχνει την τάση για τον επόμενο μήνα κάθε φορά- αναμένεται να φτάσει στις 10,8 μονάδες τον Μάρτιο, αμετάβλητος από τον Φεβρουάριο ενώ είναι σε ευθυγράμμιση με την πρόβλεψη των οικονομολόγων που συμμετείχαν σε έρευνα της Wall Street Journal.

«Οι καταναλωτές νιώθουν ότι ο κίνδυνος να πέσει σε ύφεση η γερμανική οικονομία ξανά έχει αισθητά αυξηθεί τις τελευταίες εβδομάδες», σημειώνει το GfK.

Η εταιρεία χρησιμοποιεί τρεις υποκατηγορίες: Τις οικονομικές προσδοκίες, τις προσδοκίες εισοδήματος και την τάση για αγορές του τρέχοντος μήνα για να συμπεράνει το κλίμα του επόμενου.

Οι οικονομικές προσδοκίες υποχώρησαν για πέμπτο συνεχόμενο μήνα, φτάνοντας στο πιο χαμηλό σημείο από τον Μάρτιο του 2016. Εκαναν βουτιά στις 4,2 μονάδες από 10,7 τον Ιανουάριο.

Οι προσδοκίες για το εισόδημα αυξήθηκαν στις 60 μονάδες τον Φεβρουάριο από 59,9 τον Ιανουάριο. Η τάση για αγορές, που δείχνει κατά πόσο οι καταναλωτές έχουν διάθεση για μεγάλες αγορές, διολίσθησε στις 53,6 μονάδες τον Φεβρουάριο, από 57,6 τον προηγούμενο μήνα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v