Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Τουρκία: Ενισχύθηκε η καταναλωτική εμπιστοσύνη τον Μάρτιο

Σε σύγκριση με τον Φεβρουάριο, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης αυξήθηκε κατά 2,7%, φτάνοντας στις 59,4 μονάδες αυτόν τον μήνα.

Τουρκία: Ενισχύθηκε η καταναλωτική εμπιστοσύνη τον Μάρτιο

H εμπιστοσύνη των Τούρκων καταναλωτών στην οικονομία της χώρας τους ενισχύθηκε τον Μάρτιο, σύμφωνα με τα στοιχεία της τουρκικής στατιστικής υπηρεσίας.

Οπως μεταδίδει το Anadolu, σε σύγκριση με τον Φεβρουάριο, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης αυξήθηκε κατά 2,7%, φτάνοντας στις 59,4 μονάδες αυτόν τον μήνα.

Το 2018 ο δείκτης κυμαινόταν στο εύρος των 72,7 και 57,6 μονάδων, στο υψηλότερο σημείο έφτασε τον Ιούλιο και στο χαμηλότερο τον Οκτώβριο.

Τα αποτελέσματα της έρευνας κινούνται στο εύρος του 0-200, ενώ οποιαδήποτε ένδειξη που είναι υψηλότερη από το όριο των 100 μονάδων δείχνει αισιόδοξες προοπτικές.

Οι προσδοκίες των καταναλωτών για καλύτερη οικονομική κατάσταση διαμορφώθηκαν στις 78,3 μονάδες, καταγράφοντας άνοδο από τις 75,2 του Φεβρουαρίου.

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v