Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

BDI: «Κλειδωμένη» στην ύφεση η γερμανική μεταποίηση

«Ο κλάδος παραμένει κολλημένος στην ύφεση, δεν υπάρχουν σημάδια που να δείχνουν ότι θα βγει από τον πάτο», τονίζει ο Γερμανικός Σύνδεσμος Βιομηχανιών. Αναμένει ότι η γερμανική ανάπτυξη θα «τρέξει» με ρυθμό μόλις 0,5% φέτος.

BDI: «Κλειδωμένη» στην ύφεση η γερμανική μεταποίηση

Καμπανάκι χτυπάνε ακόμη μία φορά οι γερμανικές βιομηχανίες, για τη μεταποίηση της μεγαλύτερης ευρωπαϊκής οικονομίας.

Οπως μεταδίδει ο Guardian, ο πρόεδρος του Συνδέσμου Γερμανικών Βιομηχανιών (BDI) Dieter Kempf υπογράμμισε την Πέμπτη στο ετήσιο συνέδριο του συνδέσμου ότι δεν υπάρχει ένδειξη για ανάκαμψη, μετά τη δύσκολη περασμένη χρονιά.

«Ο κλάδος παραμένει κολλημένος στην ύφεση, δεν υπάρχουν σημάδια που να δείχνουν ότι θα βγει από τον πάτο».

Συνολικά, ο BDI αναμένει ότι η γερμανική ανάπτυξη θα «τρέξει» με μόλις 0,5% ρυθμό φέτος, κυρίως με βοήθεια από την αύξηση των ημερών εργασίας.

Η μεταποίηση στη Γερμανία, η οποία εξαρτάται από τις εξαγωγές, δέχθηκε πέρυσι πλήγμα από τις παγκόσμιες εμπορικές διαμάχες και τους πιο ήπιους τόνους της κινεζικής οικονομίας, καθώς και από την απόφαση της Βρετανίας να φύγει από την ΕΕ. Η πιο αδύναμη παγκόσμια ανάπτυξη επίσης οδηγεί σε πιο μικρή ζήτηση για βαρύ εξοπλισμό made in Germany.

Επιπτώσεις έχει επίσης δεχθεί από την επιβράδυνση της οικονομίας της ευρωζώνης αλλά και από τα προβλήματα του κλάδου της αυτοκινητοβιομηχανίας, μετά την εισαγωγή πιο αυστηρών προτύπων για εκπομπές ρύπων.

O BDI ζητά από το Βερολίνο να υλοποιήσει νέα, μεγάλα έργα υποδομών, για να δώσει ώθηση στην ανάπτυξη (και να δώσει και δουλειά στα μέλη του). Ακόμα, ζητά μείωση του εταιρικού φόρου, από 31% στο 25%.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v