Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Κατηφορίζει η καταναλωτική εμπιστοσύνη στη Γερμανία

Το κλείσιμο των εστιατορίων και μεγάλου μεριδίου του λιανικού τομέα στα μέσα Δεκεμβρίου 2020 είχε παρόμοια επιζήμια επίδραση στις καταναλωτικές δαπάνες με εκείνη του πρώτου lockdown την περασμένη άνοιξη.

Κατηφορίζει η καταναλωτική εμπιστοσύνη στη Γερμανία

Επιδεινώνεται η καταναλωτική εμπιστοσύνη στη Γερμανία, λόγω των αυστηρών περιοριστικών μέτρων για τη συγκράτηση της πανδημίας κορωνοϊού.

Σύμφωνα με τον ερευνητικό οργανισμό GfK, ο δείκτης κλίματος, καθώς μπαίνουμε στον Φεβρουάριο, βρίσκεται πλέον στις -15,6 μονάδες, υποχωρώντας κατά 8,1 μονάδες από τον Ιανουάριο.

O ειδικός καταναλωτή της GfK, Rolf Buerkl, δήλωσε: «Το κλείσιμο των εστιατορίων και μεγάλου μεριδίου του λιανικού τομέα στα μέσα Δεκεμβρίου 2020 είχε παρόμοια επιζήμια επίδραση στις καταναλωτικές δαπάνες με εκείνη του πρώτου lockdown την περασμένη άνοιξη».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v