Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Λίγο πιο αισιόδοξοι έγιναν οι Γερμανοί καταναλωτές

«Ελπίζουν σε μια ελαφρά άμβλυνση των τάσεων των τιμών. Ωστόσο, οι προσδοκίες τους για τις τιμές παραμένουν σημαντικά υψηλότερες από ό,τι τα τελευταία χρόνια», σχολίασε ο ειδικός καταναλωτών του GfK.

Λίγο πιο αισιόδοξοι έγιναν οι Γερμανοί καταναλωτές

Σταθεροποιήθηκε η καταναλωτική εμπιστοσύνη στη Γερμανία τον Ιανουάριο, ενώ η πρόβλεψη για τον Φεβρουάριο αυξήθηκε μόλις κατά 0,2 μονάδες σε μηνιαία βάση, στις -6,7 μονάδες, σύμφωνα με το ινστιτούτο έρευνας αγοράς GfK.

Το καταναλωτικό κλίμα αυξήθηκε τον Ιανουάριο μετά από τρεις συνεχόμενους μήνες πτώσης, με τον δείκτη να ενισχύεται κατά 5,7 μονάδες σε μηνιαία βάση και πάνω από 21 μονάδες σε ετήσια, στις 22,8 μονάδες. Οι προσδοκίες για το εισόδημα αυξήθηκαν κατά 10 μονάδες σε σύγκριση με τον προηγούμενο μήνα, στις 16,9 μονάδες, ενώ η τάση για αγορές κινήθηκε ανοδικά κατά 4,4 μονάδες, στις 5,2 μονάδες.

«Παρά τα αυξανόμενα περιστατικά και τον πληθωρισμό, οι καταναλωτές επιδεικνύουν και πάλι κάποια αισιοδοξία στην αρχή του έτους. Ειδικότερα, ελπίζουν σε μια ελαφρά άμβλυνση των τάσεων των τιμών [...]. Ωστόσο, οι προσδοκίες των καταναλωτών για τις τιμές παραμένουν σημαντικά υψηλότερες από ό,τι τα τελευταία χρόνια», σχολίασε τα αποτελέσματα ο ειδικός καταναλωτών του GfK, Rolf Buerkl.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v