Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Nestle: Πέφτει η κατανάλωση τροφίμων και ποτών παγκοσμίως

«Οι άνθρωποι καταναλώνουν λιγότερο, ή τρώνε λιγότερο, ή σπαταλούν λιγότερο, ή τρώνε περισσότερο έξω από το σπίτι», δήλωσε ο απερχόμενος Οικονομικός Διευθυντής της εταιρείας. Ανεβάζει τον στόχο για τις πωλήσεις πιο υγιεινών προϊόντων.

Nestle: Πέφτει η κατανάλωση τροφίμων και ποτών παγκοσμίως

Η συνολική ποσότητα τροφίμων και ποτών που πωλούνται παγκοσμίως μειώνεται από την αρχή της χρονιάς, σημειώνει η Nestle, σε μία δήλωση που υπογραμμίζει την πρόκληση για τον κλάδο.

«Οι άνθρωποι καταναλώνουν λιγότερο, ή τρώνε λιγότερο, ή σπαταλούν λιγότερο, ή τρώνε περισσότερο έξω από το σπίτι», δήλωσε ο απερχόμενος Οικονομικός Διευθυντής Francois-Xavier Roger, κατά τη διάρκεια διάσκεψης στο Bernstein. «Δεν νομίζω ότι θα διαρκέσει».

Οπως θυμίζει το Bloomberg, οι μεγάλες εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων ενίσχυσαν τις πωλήσεις τους μέσω απότομων αυξήσεων τιμών τα τελευταία τρίμηνα. Η Nestle δεν έχει αυξήσει πολύ τις τιμές από τις αρχές Απριλίου, είπε ο Roger.

Οι καταναλωτές στις ΗΠΑ ήταν ανθεκτικοί, αλλά το τέλος των επιδοτήσεων και της αποταμίευσης από την εποχή της Covid αρχίζει να επηρεάζει την κατανάλωση, είπε ο CFO. Οι δραστηριότητες της Nestle στην Κίνα δεν έχουν ανακάμψει τόσο γρήγορα όσο περίμενε η εταιρεία.

Πρόσθεσε ότι η Nestle είναι πιο αισιόδοξη για την Ευρώπη, ενώ τον περασμένο χειμώνα ανησυχούσε για την πρόσβαση αυτής της αγοράς στην ενέργεια.

Οι μετοχές της Nestle υποχώρησαν έως και 1% σήμερα Πέμπτη. Έχουν πέσει περίπου 4% φέτος.

Η ελβετική εταιρεία κατασκευάζει τρόφιμα που κυμαίνονται από τα KitKats έως κύβους μαγειρικής Maggi και έχει αναδιαμορφώσει το χαρτοφυλάκιο τροφίμων της καθώς εξακολουθεί να είναι αισιόδοξη ότι οι καταναλωτές θα θέλουν να τρώνε πιο υγιεινά προϊόντα.

Η Nestle ανακοίνωσε τον στόχο της για αύξηση των πωλήσεων των πιο υγιεινών προϊόντων της κατά 27 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2030. Εάν το επιτύχει, το ποσό θα είναι περίπου 50% περισσότερο από το επίπεδο του 2022.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v