Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Αυτές είναι οι έξι νέες τάσεις στο Influencer Marketing

Οι influencers δεν λειτουργούν πλέον συμπληρωματικά στις διαφημιστικές καμπάνιες, αλλά αποτελούν κομμάτι της στρατηγικής των brands. Αυτή η συνθήκη, δημιουργεί νέες προκλήσεις για τις μάρκες. Νέο report της Ogilvy.

Αυτές είναι οι έξι νέες τάσεις στο Influencer Marketing

Έξι νέες τάσεις που έρχονται το 2024 για να μετασχηματίσουν το Influencer Marketing παρουσιάζονται στο νέο report που δημοσιεύει η Ogilvy. Το report περιέχει, επίσης, ευρήματα που θα βοηθήσουν τα brands να αξιοποιήσουν και να επωφεληθούν ακόμα περισσότερο από την αγορά δημιουργών περιεχομένου, η αξία της οποίας εκτιμάται ότι θα αγγίξει τα 500 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2027.

Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, οι influencers πλέον δεν λειτουργούν συμπληρωματικά στις διαφημιστικές καμπάνιες, αλλά αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής των brands. Αυτή η συνθήκη, δημιουργεί νέες προκλήσεις για τις μάρκες που καλούνται, πλέον, να σκέφτονται πιο τολμηρά και να χτίζουν ακόμα πιο ισχυρές σχέσεις με τους δημιουργούς περιεχομένου, ξεπερνώντας τα υφιστάμενα μοντέλα συνεργασίας.

Για τη δημιουργία του report συνεργάστηκαν έξι ομάδες ειδικών από το παγκόσμιο δίκτυο της Ogilvy, υπό την καθοδήγηση του Global Head of Influence της Ogilvy, Rahul Titus, για να αναδείξουν και να εμβαθύνουν στις ακόλουθες έξι τάσεις:

Η χρονιά του αθλητισμού

Το 2024, η πολιτιστική επίδραση του αθλητισμού δεν θα προέρχεται μόνο από τα τεκταινόμενα στα γήπεδα, αλλά και από όσα συμβαίνουν εκτός αυτών: Από τη μετάδοση των Ολυμπιακών Αγώνων του 2024, για πρώτη φορά στο TikTok, έως τον αυξανόμενο ενθουσιασμό για τη ζωή αθλητών – αστέρων. Πρόσφατα, η δημοσιοποίηση της σχέσης της Taylor Swift με τον Travis Kelce, παίκτη του αμερικανικού ποδοσφαίρου, αύξησε κατά 1,6 εκατομμύρια τους followers του Travis στο Instagram.

Η τεχνητή νοημοσύνη δημιουργεί νέες υπερ-προσωποποιημένες εμπειρίες

Η τεχνητή νοημοσύνη μετασχηματίζει ακόμα περισσότερο τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε το Influence. Η ανάπτυξη virtual διδύμων των influencers μας επιτρέπει όχι μόνο να παρακολουθούμε παθητικά τα όσα δημοσιεύουν, αλλά να αλληλοεπιδρούμε μαζί τους μέσα από υπερ-προσωποποιημένες ψηφιακές διαδράσεις που έμοιαζαν αδύνατες μέχρι πρόσφατα.

H δύναμη του ήχου στην υπηρεσία του influence

Το viral ντουέτο της Christina Aguilera και του Latto «hip-hopera» είχε πενταπλάσιες αναφορές στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιρλανδία και την Αυστραλία, σε σχέση με το original κομμάτι της Katy Perry που κυκλοφόρησε πέρυσι. Το 2024 θα δούμε ηχητικές και οπτικές ταυτότητες να αλληλοσυμπληρώνονται για να ενισχύσουν τα προφίλ των influencers και να αυξήσουν το share of voice για brands και επιχειρήσεις.

Βιωσιμότητα και Influence

Η σημασία του να επηρεάζεις ένα καλύτερο αύριο συνεχίζει να επιδρά στο περιεχόμενο των Influencers. Ωστόσο, σε ένα περιβάλλον όπου ακόμα και οι μεγάλες εταιρείες αντιμετωπίζονται κριτικά από τους πολίτες για τις περιβαλλοντικές τους δεσμεύσεις ή ισχυρισμούς, το 84% των influencers διστάζουν να μοιραστούν περιεχόμενο για την κλιματική αλλαγή και το περιβάλλον, φοβούμενοι ότι μπορεί να κατηγορηθούν για greenwashing.

Εργαζόμενοι ως υποστηρικτές

Η φωνή των εργαζομένων έχει πλέον ολοένα και μεγαλύτερη επίδραση στα εξωτερικά κοινά μίας επιχείρησης. Σχεδόν εννέα στα δέκα διευθυντικά στελέχη marketing (89%) αναγνωρίζουν τα οφέλη του θετικού περιεχομένου που δημοσιεύουν οι εργαζόμενοι για τους εργοδότες τους, σε πλατφόρμες όπως το LinkedIn. Το 2024, περισσότερες B2C επιχειρήσεις θα κεφαλοποιήσουν τη θετική επιρροή που μπορεί να έχουν οι εργαζόμενοί τους στους καταναλωτές.

Από τη δευτερεύουσα στην κύρια οθόνη

Το livestreaming, σε όλο το φάσμα των Social Media, συνεχίζει να αποτελεί κύριο μέσο προώθησης. Το 66% των επιχειρήσεων δηλώνει ότι το livestreaming από δημιουργούς έχει καλύτερη απόδοση επένδυσης (ROI) σε σχέση με τις παραδοσιακές διαφημίσεις. Την ίδια στιγμή, για πρώτη φορά, παρατηρείται ότι η Gen Z κάνει χριστουγεννιάτικες αγορές στο TikTok. Οι Influencers μπορούν να βρίσκουν νέες ευκαιρίες εσόδων στο livestreaming έναντι των παραδοσιακών συνδρομητικών μοντέλων, καθώς περισσότερες livestreaming πλατφόρμες ενσωματώνουν δυνατότητες αγοράς και συστήματα πληρωμής.

Με αφορμή τη δημοσίευση του report, η Βίκυ Φίλη, Head of Influence της Ogilvy Greece, δήλωσε:

«Στην Ogilvy, είμαστε υπερήφανοι γιατί μπορούμε να μοιραζόμαστε με τους πελάτες μας τη γνώση και τα insights που παράγει το δίκτυό μας, σε παγκόσμιο επίπεδο. Το νέο report της Ogilvy δείχνει ότι το influence θα είναι το βασικό κανάλι της επόμενης ημέρας στο marketing. Επίσης, αναδεικνύει τάσεις και περιοχές που μπορούν να βοηθήσουν ουσιαστικά τους επαγγελματίες να σχεδιάσουν στρατηγικές influence όχι μόνο για να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα και την επίδραση των brands, αλλά και για να πετύχουν επιχειρηματικά αποτελέσματα.»

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v