Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Κατηφόρισαν οι πωλήσεις της Gucci 

Τα συγκρίσιμα έσοδα μειώθηκαν κατά 4% το τελευταίο τρίμηνο του 2023, υπερβαίνοντας την πτώση περίπου 3,1% που ανέμεναν οι αναλυτές.

Κατηφόρισαν οι πωλήσεις της Gucci

Υποχώρησαν οι πωλήσεις της Gucci τους τελευταίους μήνες του περασμένου έτους, καθώς η ιταλική εταιρεία που ανήκει στην Kering προσπάθησε να προσελκύσει περισσότερους πλούσιους αγοραστές στις ακριβές ζώνες Double G και στις slippers Princetown κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου.

Σύμφωνα με το Bloomberg, τα συγκρίσιμα έσοδα της Gucci μειώθηκαν κατά 4% το τέταρτο τρίμηνο, δήλωσε η Kering, υπερβαίνοντας την πτώση περίπου 3,1% που ανέμεναν οι αναλυτές. Η εταιρεία με έδρα το Παρίσι προειδοποίησε επίσης ότι μία βασική μέτρηση των κερδών του ομίλου θα μειωθεί το 2024.

Χαμηλότερα κινήθηκαν γενικότερα οι πωλήσεις του γαλλικού ομίλου πολυτελείας Kering το τέταρτο τρίμηνο, αν και βελτιώθηκαν σε Ευρώπη και ΗΠΑ.

Οπως μεταδίδουν οι Financial Times, ο κύκλος εργασιών μειώθηκε κατά 6%, στα 4,97 δισ. ευρώ, σε ευθυγράμμιση με τις προσδοκίες, καθώς η εταιρεία εργάζεται για να ανακάμψει το μεγαλύτερο εμπορικό της σήμα, τη Gucci, υπό νέα ηγεσία.

Η επίδοσή της έρχεται σε αντίθεση με εκείνη άλλων αντίστοιχων εταιρειών, όπως της Louis Vuitton, η οποία είχε ανάπτυξη 10% στο τέλος του περασμένου έτους, παρά το επιβραδυνόμενο παγκόσμιο περιβάλλον για τις πωλήσεις πολυτελείας μετά από μια πολυετή άνθηση τα χρόνια της πανδημίας.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v