Η Hermès, ο οίκος μόδας υψηλής ραπτικής, ανακοίνωσε ένα καλύτερο από το αναμενόμενο άλμα στις πωλήσεις του τέταρτου τριμήνου, αποδεικνύοντας ότι εξακολουθεί να υπάρχει ισχυρή ζήτηση για τα πιο exlusive προϊόντα, σε μια κατά τα άλλα ταραγμένη αγορά πολυτελείας.
Η δημιουργός της τσάντας Birkin σημείωσε αύξηση των εσόδων κατά 17,6% σε ετήσια βάση σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες στα 3,96 δισ. ευρώ το τρίμηνο έως τις 31 Δεκεμβρίου, ξεπερνώντας την πρόβλεψη των αναλυτών της LSEG για 3,69 δισ. ευρώ.
Οι πωλήσεις για το σύνολο του έτους αυξήθηκαν κατά 14,7% ετησίως σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες στα 15,2 δισ. ευρώ έναντι αναμενόμενων 14,94 δισ. ευρώ.
Οι μετοχές της εταιρείας σημείωναν άνοδο 4%, λίγο μετά το άνοιγμα της αγοράς, ξεπερνώντας το επίπεδο των 300 δισεκατομμυρίων ευρώ σε χρηματιστηριακή αξία -πλέον πλησιάζει τη βασική της αντίπαλο στη βιομηχανία πολυτελών ειδών, τη LVMH.
με πληροφορίες από CNBC, Bloomberg