Οι πωλήσεις της Gucci σημείωσαν νέα κατακόρυφη πτώση το τελευταίο τρίμηνο, υπογραμμίζοντας το μέγεθος της πρόκλησης που αντιμετωπίζει ο νέος διευθύνων σύμβουλος της Kering, Λούκα ντε Μέο.
Τα συγκρίσιμα έσοδα της Gucci μειώθηκαν κατά 25% στα 1,46 δισ. ευρώ το δεύτερο τρίμηνο σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2024. Η πτώση αυτή ήταν ίση με εκείνη του πρώτου τριμήνου και σύμφωνη με τις εκτιμήσεις των αναλυτών.
Η Gucci αντιπροσωπεύει περίπου το ήμισυ των πωλήσεων της Kering και τα δύο τρίτα των λειτουργικών της κερδών. Η γνωστή μάρκα αδυνατεί να ανακάμψει και η απόδοση του υπόλοιπου ομίλου έχει επίσης επιδεινωθεί, εν μέσω μιας παγκόσμιας επιβράδυνσης της ζήτησης για είδη πολυτελείας.
Οι πωλήσεις στην Yves Saint Laurent, η δεύτερη μεγαλύτερη μάρκα του ομίλου, υποχώρησαν επίσης κατά 10% στο τρίμηνο.
«Παρότι τα νούμερα που ανακοινώνουμε παραμένουν πολύ κάτω από τις δυνατότητές μας, είμαστε βέβαιοι ότι οι συνολικές προσπάθειες των τελευταίων δύο ετών έχουν θέσει γερές βάσεις για τα επόμενα στάδια της ανάπτυξης της Kering», δήλωσε ο Φρανσουά-Ανρί Πινό, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Kering.
Όπως μεταδίδουν οι Financial Times, τα λειτουργικά κέρδη της Kering στο πρώτο εξάμηνο μειώθηκαν κατά 39% στα 969 εκατ. ευρώ, επηρεασμένα από την πτώση άνω του 50% στη Gucci.