Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Γιατί ο επαγγελματίας ασφαλιστής πρέπει να γίνει... ψηφιακός

Την αναγκαιότητα προσαρμογής του επαγγελματία ασφαλιστική στις τεχνολογικές εξελίξεις, προκειμένου να προσφέρει σύγχρονες λύσεις στους πελάτες του τονίζει ο Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων και Εκπαίδευσης της Eurolife FFH Νίκος Δελένδας. Τι είναι το πρόγραμμα Eurolife Business Academy.

Γιατί ο επαγγελματίας ασφαλιστής πρέπει να γίνει... ψηφιακός

Ο Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων και Εκπαίδευσης της Eurolife FFH κ. Νίκος Δελένδας μιλά στο Euro2day.gr για την «επόμενη μέρα» του επαγγελματία ασφαλιστή, ο οποίος θα πρέπει να γίνεται περισσότερο «ψηφιακός» προκειμένου να προσφέρει σύγχρονες λύσεις και να αναπτύξει αποτελεσματικότερα τη σχέση με τους πελάτες του.

«Ο ασφαλιστής του μέλλοντος είναι εκείνος που αντιλαμβάνεται από σήμερα την αξία της τεχνολογίας ως εργαλείο της καθημερινότητάς του. Αναβαθμίζει διαρκώς τις γνώσεις του, διαθέτει ένα υψηλό επίπεδο κατάρτισης και αναγνωρίζει ότι η αλλαγή είναι συνεχής και απαραίτητο συστατικό στη συνταγή της ανάπτυξης» δηλώνει χαρακτηριστικά ο κ. Δελένδας. 

Επίσης, ο Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων και Εκπαίδευσης της Eurolife FFH μιλά για το πρόγραμμα ενδυνάμωσης ψηφιακών γνώσεων Eurolife Business Academy, το περιεχόμενό του και την ανταπόκριση που είχε από τους ανθρώπους της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης.

Κύριε Δελένδα, πρόσφατα ανακοινώσατε ένα νέο πρόγραμμα ενδυνάμωσης των ψηφιακών γνώσεων των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, το Eurolife Business Academy. Ποιοι είναι οι λόγοι που οδήγησαν στο σχεδιασμό του προγράμματος και μάλιστα στην πρόσκληση όλων των διαμεσολαβητών. ανεξάρτητα από το αν είναι συνεργάτες της Eurolife FFH; Πώς το υποδέχθηκε το κοινό;

Το Eurolife Business Academy είναι η πρώτη ακαδημία ψηφιακών δεξιοτήτων για επαγγελματίες ασφαλιστές, την οποία υλοποιούμε σε συνεργασία με τον φορέα καινοτομίας Found.ation. Ως εταιρεία, αφουγκραζόμαστε διαρκώς την αγορά και τις ανάγκες της. Ακούμε τους επαγγελματίες του κλάδου και τους ασφαλισμένους και μελετάμε τον τρόπο που μπορούμε να σταθούμε δίπλα τους. Η ιδέα πίσω από αυτή την ψηφιακή ακαδημία ήταν ακριβώς αυτό: οι ανάγκες των διαμεσολαβητών αλλά και των ασφαλισμένων αλλάζουν και άρα οι απαραίτητες εμπειρίες για την κάλυψή τους πρέπει να προσαρμοστούν ανάλογα. Γιατί πιστεύουμε ότι το μεγαλύτερο και άρα πιο σημαντικό κανάλι πωλήσεων είναι αναγκαίο να εκσυγχρονίζεται περαιτέρω και να αξιοποιεί τη δύναμη της τεχνολογίας προς όφελος και του ίδιου του πελάτη. Αυτός είναι και ο λόγος που επιλέξαμε να ανοίξουμε το Eurolife Business Academy στο σύνολο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, ανεξαρτήτως του εάν υπάρχει συνεργασία με τη Eurolife FFH ή όχι. Επιδίωξή μας ως εταιρεία είναι να ενισχύουμε συνολικά την αξιοπιστία του κλάδου και κοινός παρονομαστής όλων των ενεργειών μας είναι το να ενδυναμώνουμε τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές του αύριο, με έμφαση στο πώς θα εξελίξουν τις υπηρεσίες που προσφέρουν και τη σχέση με τους πελάτες τους. Ευελπιστούμε ότι με αυτή την επένδυση θα συμβάλλουμε και εμείς στη περαιτέρω ανάπτυξη της αγοράς μας με αποτέλεσμα να ενισχυθεί για όλους η διείσδυση και άρα οι ασφαλιστικές εργασίες. Για εμάς στη Eurolife FFH ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντικό ότι ο κλάδος υποδέχθηκε θερμά το Eurolife Business Academy. Μάλιστα, το ενδιαφέρον είναι τόσο μεγάλο, με αποτέλεσμα οι εκπαιδεύσεις μέχρι το τέλος του καλοκαιριού να είναι ήδη κλεισμένες. Για αυτό το λόγο αποφασίσαμε να ανοίξουν νωρίτερα οι εγγραφές για τους πρώτους κύκλους του φθινοπώρου.

Όσοι παρακολουθήσουν το Eurolife Business Academy τι γνώσεις θα αποκτήσουν και πώς αυτές θα μετασχηματίσουν στην πράξη τη δουλειά τους, τη σχέση τους με τις ασφαλιστικές εταιρείες και με τους πελάτες τους;

Οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν εφόδια που θα τους βοηθήσουν πρακτικά στην καθημερινότητά τους. Οι θεματικές ενότητες που καλύπτει το Eurolife Business Academy αφορούν την καινοτομία, τον ψηφιακό μετασχηματισμό, τις νέες τεχνολογίες (π,χ. data analytics & Artificial Intelligence), την απομακρυσμένη εργασία, το digital marketing και τα νέα κανάλια που δημιουργούν ευκαιρίες επαφής και επικοινωνίας με τους πελάτες. Να σημειώσω επίσης στο σημείο αυτό ότι η συμμετοχή είναι δωρεάν για όλους. Μέσα από αυτή την πρωτοβουλία, οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές θα αποκτήσουν τα απαραίτητα εργαλεία για το μέλλον της εργασίας τους και θα εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους, ώστε να απαντούν αποτελεσματικά στις ανάγκες της σύγχρονης ψηφιακής εποχής. Όλα τα παραπάνω θα συνδράμουν στην ενίσχυση της αξιοπιστίας του κλάδου, στην αύξηση των ασφαλιστικών εργασιών και φυσικά στην εμπιστοσύνη του ίδιου του πελάτη.

Πόσο ψηφιακός είναι σήμερα ο κλάδος της διαμεσολάβησης και πόσο έτοιμος ήταν να διαχειριστεί τις προκλήσεις της πανδημίας;

Σίγουρα η εργασία των διαμεσολαβητών κατά τη διάρκεια της πανδημίας είχε πολλές προκλήσεις, καθώς παραδοσιακά οι διαπροσωπικές σχέσεις ήταν καθοριστικός παράγοντας για τη λειτουργία και την ανάπτυξη των εργασιών. Θεωρώ ότι συνολικά οι επαγγελματίες ασφαλιστές επέδειξαν την ευελιξία και προσαρμοστικότητα που απαιτούσαν οι περιστάσεις, με πρωταρχικό στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων. Η ψηφιοποίηση του κλάδου είναι κάτι που απασχολεί εδώ και χρόνια την ασφαλιστική αγορά. Κατά τη διάρκεια του τελευταίου έτους έγιναν σημαντικά βήματα προς την κατεύθυνση αυτή, ενώ αναδείχθηκε ο ρόλος της τεχνολογίας και των ψηφιακών εργαλείων στο έργο και την καθημερινότητα των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών. Το στοίχημα, πλέον, είναι πώς θα αξιοποιήσουμε στο εξής όλα τα «μηνύματα» που έχουμε πάρει από την πρωτόγνωρη αυτή κατάσταση. Με αυτό το ζητούμενο, το Eurolife Business Academy έχει στόχο να προσφέρει παραπάνω γνώσεις και ψηφιακές δεξιότητες, βοηθώντας τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν και να αξιοποιήσουν τα πλεονεκτήματα που μας δίνει η σύγχρονη τεχνολογία.

Εάν μπορούσαμε να φανταστούμε το μέλλον, τι χαρακτηριστικά και τι δεξιότητες θα πρέπει να έχουν οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές;

Είναι προφανές πως λόγω του ανθρωποκεντρικού χαρακτήρα της δουλειάς μας, οι εμπειρίες που οδηγούν στη σωστή διαπροσωπική διαχείριση του υποψήφιου και υπάρχοντος πελάτη είναι κομβικές για το ρόλο μας. Είναι όμως παράλληλα κοινώς αποδεκτό ότι ο επαγγελματίας ασφαλιστής γίνεται όλο και πιο «ψηφιακός» και οφείλει να προσφέρει σύγχρονες λύσεις, που θα τον βοηθήσουν να αναπτύξει πιο αποτελεσματικά τη σχέση με τους πελάτες του. Άλλωστε, οι νέες τεχνολογίες του επιτρέπουν να βρίσκεται δίπλα τους ανά πάσα στιγμή. Θα έλεγα, λοιπόν, ότι ο ασφαλιστής του μέλλοντος είναι εκείνος που αντιλαμβάνεται από σήμερα την αξία της τεχνολογίας ως εργαλείο της καθημερινότητάς του. Αναβαθμίζει διαρκώς τις γνώσεις του, διαθέτει ένα υψηλό επίπεδο κατάρτισης και αναγνωρίζει ότι η αλλαγή είναι συνεχής και απαραίτητο συστατικό στη συνταγή της ανάπτυξης. Ο επαγγελματίας ασφαλιστής που επιθυμεί να έχει βροντερό παρών στο αύριο της ασφαλιστικής αγοράς, οφείλει να προσαρμόζεται διαρκώς στα νέα δεδομένα.

Σκοπεύετε ως Eurolife FFH να κάνετε και άλλα βήματα στο μέλλον προς αυτή την κατεύθυνση;

Στόχος μας είναι να αναβαθμίζουμε συνεχώς τα υπάρχοντα ψηφιακά εργαλεία, όπως το Eurolife Partners, το Eurolife Training και το Eurolife Connect, ενώ ταυτόχρονα επενδύουμε με συνέπεια στη γενικότερη υποστήριξη των δικτύων συνεργατών μας. Ενδεικτικά, θα ήθελα να αναφέρω ότι το 2020, μια χρονιά απαιτητική για όλους μας, υλοποιήσαμε συνολικά 345 εκπαιδευτικές συναντήσεις για τους συνεργάτες μας, με περισσότερες από 1.200 ώρες εκπαίδευσης και πάνω από 14.300 συμμετοχές. Εξετάζουμε νέες και διαφορετικές ιδέες, όπως είναι το Eurolife Business Academy, με τη δέσμευση να είμαστε με πράξεις δίπλα στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, ενθαρρύνοντάς και βοηθώντας τους να καταφέρνουν περισσότερα καθημερινά.

Στέφανος Kοτζαμάνης [email protected]

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v