Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Value: Ευκαιρία για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις το ψηφιακό marketing

Οι συνιδρυτές της εταιρείας Ιωάννα Αναστασάκη και Κων/νος Κοτσιγιάννης εξηγούν τα οφέλη του ψηφιακού marketing και τις δυνατότητες που δίνει σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Οι δουλειές με τον Λιονέλ Μέσι και τον Ακη Πετρετζίκη.

Το ψηφιακό marketing αποτελεί δίαυλο επικοινωνίας με τον τελικό καταναλωτή και μέσω αυτού δίδεται η ευκαιρία στις επιχειρήσεις για στοχευμένη-εξατομικευμένη επικοινωνία η οποία παράγει το επιθυμητό αποτέλεσμα με πολύ μικρότερο κόστος. Αυτό υποστηρίζουν οι συνιδρυτές της Value Ιωάννα Αναστασάκη και Κωνσταντίνος Κοτσιγιάννης, εταιρείας που εξειδικεύεται στο χώρο του ψηφιακού marketing.

Όπως υποστηρίζουν, τα βήματα ανάπτυξης του ψηφιακού marketing στην Ελλάδα -ιδιαίτερα μετά την εμφάνιση της πανδημίας- είναι πολύ γρήγορα και δυναμικά, καθώς φαίνεται να υπάρχει μια ολοένα και μεγαλύτερη κατανόηση από την πλευρά των επιχειρήσεων για το πώς μπορούν να λειτουργήσουν και τι μπορούμε να περιμένουμε από αυτό το σύγχρονο εργαλείο.

Επίσης, μέσα από μια προσεγμένη στρατηγική, το κόστος μπορεί να τέτοιο έτσι ώστε να έχουν τη δυνατότητα να κάνουν χρήση του ψηφιακού marketing όχι μόνο οι μεγάλες, αλλά και οι μικρομεσαίες ελληνικές επιχειρήσεις. «Εστιάζοντας αρχικά στους καταναλωτές που πρωτίστως θα χρησιμοποιήσουν το προϊόν, αντλούνται έσοδα τα οποία στη συνέχεια μπορούν να χρηματοδοτήσουν την όλη προσπάθεια, έτσι ώστε να επιτευχθεί καλύτερο αποτέλεσμα, σε συντομότερο χρονικό διάστημα και με χαμηλό κόστος», αναφέρεται χαρακτηριστικά.

Τέλος, η Ιωάννα Αναστασάκη και ο Κωνσταντίνος Κοτσιγιάννης αναφέρονται στο πώς πρόσφεραν τις υπηρεσίες τους σε δύο δημοφιλείς πελάτες τους: Πρόκειται για το Foundation (Ίδρυμα) του Αργεντινού ποδοσφαιριστή Λιονέλ Μέσι και το γνωστό σε όλους μας μάγειρα Άκη Πετρετζίκη.

 

ΥΓ: Η συνέντευξη ελήφθη στα πλαίσια του 20ου Συνεδρίου του Συνδέσμου Επενδυτών και Διαδικτύου, του οποίου χορηγός ήταν το Euro2day.gr.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v