Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Brands in Greece: Μια σημαντική πρωτοβουλία του ΕΣΒΕΠ

Παρουσιάστηκε κατά τη Γενική του Συνέλευση του Ελληνικού Συνδέσμου Βιομηχανιών Επωνύμων Προϊόντων (ΕΣΒΕΠ), με στόχο την ενίσχυση του ρόλου της επωνυμίας στα προϊόντα.

Brands in Greece: Μια σημαντική πρωτοβουλία του ΕΣΒΕΠ

Brands In Greece, αυτή είναι η νέα εταιρική ταυτότητα του Ελληνικού Συνδέσμου Βιομηχανιών Επωνύμων Προϊόντων (ΕΣΒΕΠ), η οποία αποτυπώνει τον μετασχηματισμό του Συνδέσμου και προάγει την καινοτομία. Και αυτή η πρωτοβουλία του ΕΣΒΕΠ, έρχεται σε μια στιγμή όπου για την ελληνική εικόνα και παραγωγή, η επώνυμη ζήτηση θα γίνεται όλο και περισσότερο συντελεστής δημιουργίας εισοδήματος και αξίας.

Υπό αυτήν την έννοια, η επωνυμία Brands in Greece εκφράζει το όραμα, τις αξίες και τη στρατηγική για τη δημιουργία ενός υγιούς περιβάλλοντος ανταγωνισμού για τα επώνυμα προϊόντα, όπου θα εξασφαλίζεται η μέγιστη αξία για τον καταναλωτή του σήμερα, αλλά και για τις επόμενες γενιές. Παράλληλα, όμως, αποτελεί ισχυρό μέσο ενίσχυσης της εικόνας της χώρας, μέσα σε ένα περιβάλλον πληθωριστικής, ενίοτε δε και παραπλανητικής, κυκλοφορίας πληροφοριών, γνώσεων και ποικίλων μορφών δεδομένων.

Ειδικότερα, η παρουσίαση της νέας εταιρικής ταυτότητας έγινε κατά τη διάρκεια της 32ης Γενικής Συνέλευσης του Ελληνικού Συνδέσμου Βιομηχανιών Επωνύμων Προϊόντων (ΕΣΒΕΠ), που πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά στις 17 Μαρτίου 2022.

«Τον τελευταίο χρόνο επαναπροσδιορίσαμε το ποιοι είμαστε, τους στόχους που θέτουμε καθώς και τον τρόπο που λειτουργούμε για να μπορέσουμε να ανταπεξέλθουμε με ευελιξία στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον», τόνισε η Πρόεδρος του Brands In Greece,Κυριακή Ηλία, εγκαινιάζοντας τις εργασίες της Γενικής Συνέλευσης. Τόνισε πως το Διοικητικό Συμβούλιο έχει ήδη αρχίσει να υλοποιεί τους πυλώνες δράσης που θα επιτρέψουν στον Σύνδεσμο να πρωτοστατήσει στις επερχόμενες αλλαγές, αλλά και να ενδυναμώσει τη «φωνή» του συμβάλλοντας ενεργά στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης για τα επώνυμα προϊόντα.

Παράλληλα, η κα Ηλία σημείωσε τον ρόλο που διαδραματίζουν τα brands στην προώθηση της καινοτομίας, αναδεικνύοντας παραδείγματα επιτυχημένων brands που επενδύουν μακροπρόθεσμα σε καινοτομία, ποιότητα, διαφάνεια και βιωσιμότητα, προσφέροντας εις βάθος γνώση στους σύγχρονους καταναλωτές. Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στο responsible sourcing και το marketing, με στόχο τη δημιουργία μιας κοινωνίας χωρίς αποκλεισμούς, μέσα από την εμπιστοσύνη που δημιουργούν τα brands στον καταναλωτή, αλλά και στο πως τα ίδια γίνονται παράγοντας ανταγωνιστικότητας προωθώντας τη βιώσιμη ανάπτυξη, με κοινωνικά οφέλη για όλους.

Μετά την πρόεδρο του Συνδέσμου, τη σκυτάλη πήρε ο Peter Economides, Brand Strategy Consultant της FELIX BNI, ο οποίος έχει αναλάβει το ρόλο του Brand Ambassador για τον Σύνδεσμο και επισήμανε από την πλευρά του τη σημασία των Επωνύμων Προϊόντων και τον βασικό ρόλο που έχουν στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας, σημειώνοντας πως το brand για μία επιχείρηση δεν είναι πλέον πρόσθετη αξία, αλλά θεμελιώδης.

«Το brand δεν είναι μόνο το λογότυπο, το σήμα ή το όνομα, είναι μια ολόκληρη κουλτούρα. Τα πιστεύω της επιχείρησης, οι αξίες και το πώς τα επικοινωνούν δημιουργούν την κουλτούρα της επιχείρησης, η οποία πάντοτε βασίζεται στο ήθος. Το ήθος λειτουργεί τόσο προς τα έξω, δημιουργώντας προσδοκίες, όσο και προς τα μέσα καθοδηγώντας τη συμπεριφορά. Το ήθος παρέχει ευθυγράμμιση, εσωτερικά και εξωτερικά σε ολόκληρο το οικοσύστημα. Το ήθος χτίζει τα θεμέλια για πιστότητα στο οικοσύστημα και, ως εκ τούτου, για μακροπρόθεσμη βιώσιμη ανάπτυξη».

Ακολούθως, ηΡοδάνθη Σεντούκα, Creative Head – Founder της εταιρείας RED DESIGN CONSULTANTS, η οποία σχεδίασε τη νέα εταιρική ταυτότητα του συνδέσμου, παρουσίασε το νέο λογότυπο.

Στις εξελίξεις στην καταναλωτική συμπεριφορά αναφέρθηκε ο Γιώργος Μπάλτας, Καθηγητής Τμήματος Marketing & Επικοινωνίας και Διευθυντής Ερευνητικού Εργαστηρίου Marketing, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ), μιλώντας για την έρευνα καταναλωτών που έχει ήδη ξεκινήσει να σχεδιάζει ο σύνδεσμος Brands In Greece σε συνεργασία με το ΟΠΑ. Στόχος της έρευνας είναι η συνεχής καταγραφή των απόψεων των Ελλήνων καταναλωτών και πως διαχρονικά αλλάζουν, καθώς κεντρικός πυρήνας όλων των δράσεων του Συνδέσμου είναι ο καταναλωτής.

Η εκδήλωση συνεχίστηκε με την παρουσίαση του Αλέξανδρου Φλώρου, Διευθυντή Υπηρεσιών Λιανεμπορίου NielsenIQ για Ελλάδα και Βουλγαρία, ο οποίος αναφέρθηκε στο οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων για το 2021, μια χρονιά με συγκρατημένη αύξηση πωλήσεων, όπου όμως για πρώτη φορά μετά από αρκετά χρόνια εμφανίστηκε πληθωρισμός, κάτι που θα απασχολήσει την αγορά αρκετά το επόμενο χρονικό διάστημα.

Η όλη εκδήλωση έκλεισε με την παρουσίαση του Οικονομικού Απολογισμού για το έτος 2021 που έγινε από τον Ταμία του ΕΣΒΕΠ Γιώργο Καλύβα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v