Μιχαήλ Γελαντάλις

Στη θέση του Εκηβόλου
ο Μιχαήλ Γελαντάλις

Αποποίηση ευθυνών
Παρ 13 Ιαν

CORAL: Ένας... joker για τη Motor Oil

Εως τα 13,88 ευρώ αντέδρασε η μετοχή της ΜΟΗ, πλησιάζοντας εκ νέου το τελευταίο υψηλό των 13,92 ευρώ.

"Κορυφή" που αντιστοιχεί στα υψηλά του Ιουνίου του 2008, δηλαδή στην αρχή της κρίσης, με ό,τι μπορεί να σημαίνει αυτή η ολική επαναφορά της μετοχής και του Ομίλου. 



Σήμερα δεν θα αναφερθούμε στα φανερά χαρτιά, που χαρακτηρίζουν τη ΜΟΗ και οδηγούν την Credit Suisse να ανεβάσει τον πήχη στα 18 από τα 16,50 ευρώ, δηλαδή σε όρους αποτίμησης πάνω από τα 2 δισ. ευρώ, αλλά σε έναν... joker (κατά την εκτίμησή μας) που θα μπορούσε να προσθέσει κρυφούς πόντους στον όμιλο. 

Η Coral AE μεταξύ των άλλων έχει τη διαχείριση περίπου 285 ιδιοχρησιμοποιούμενων/ιδιόκτητων πρατηρίων από το δίκτυο που απέκτησε μέσω της Shell Hellas προ (σχεδόν) 7ετίας. 

Μεθοδικά και αθόρυβα σε αυτό το δίκτυο, η διοίκηση της ΜΟΗ "χτίζει" πολυ-πρατήρια διευρύνοντας τις συνεργασίες με άλλες εταιρείες, προσφέροντας σταδιακά όλο και περισσότερες υπηρεσίες στους πελάτες της.

Κι αν η πιο πρόσφατη συνεργασία είναι αυτή με τις DHL και ACS, "τρέχουν" ήδη συνεργασίες με την ΑΒ Βασιλόπουλος, με την αλυσίδα Plinto, με δίκτυο καφέ (ILoveCoffee) κ.ά. και με την προοπτική να εμπλουτιστεί περαιτέρω. 

Σκοπός της εταιρείας να διευρύνει τα non fuel retail sales -δηλαδή τις πωλήσεις/έσοδα που προέρχονται εκτός της κύριας λειτουργίας/καυσίμου. 

Γνώμονας το ευρωπαϊκό μοντέλο, που θέλει λ.χ. σε αγορές όπως της Γερμανίας, της Γαλλίας, της Ιταλίας κ.α., το 45%-50% των πωλήσεων να προέρχεται από αυτές τις παροχές/υπηρεσίες. 

Κλείνοντας θα συμπληρώσω πως τα ξένα funds ενισχύουν διαρκώς τις θέσεις τους στο μ.κ. της ΜΟΗ, φτάνοντας πλέον προς το 67% (του free float) στο τέλος του 2016. Ητοι ένα 7% περισσότερο από τη συμμετοχή τους στο τέλος του 2015.   

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v