Με αφορμή σχόλιο "υπογείτη" ( * ) η ανάρτησή μας. Στο πλαίσιο αναζήτησης ενδεχόμενων υποτιμημένων κλάδων, εταιρειών η αναφορά πως στον κλάδο των logistics έχουν στραφεί (και στρέφονται) από μεγάλοι μέχρι μικρομεσαίοι επιχειρηματίες, βασικοί μέτοχοι.
Οι εξελίξεις αρκετές και σε σύντομο χρονικό διάστημα: joint venture των Tempus Holdings και Orbit- ολοκλήρωση συγχώνευσης των ΟΒ Streem και Ορφέας Βεϊνόγλου (με...προίκα αποθήκες 400 χιλ. τ.μ). Η δε FoodLink αγοράζει επιπλέον 20% της "Γενικές Μεταφορές" (ανεβάζοντας σε 75% τη συμμετοχή της), την ώρα που από τον ΟΛΘ μέχρι τον όμιλο Κοπελούζου αλλά και όμιλοι μεγέθους ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, AVAX κ.α. σχεδιάζουν (ή υλοποιούν) επενδύσεις στον συγκεκριμένο κλάδο.
Κοινή εκτίμηση της επιχειρηματικής κοινότητας πως η Ελλάδα θα μπορούσε να αναδειχθεί σε κόμβο διαμετακόμισης, αποθήκευσης.
Το πρώτο απαιτεί την λειτουργία σύγχρονου σιδηροδρομικού δικτύου που ούτε υφίσταται στον απαιτούμενο βαθμό, ούτε προβλέπεται να υλοποιηθεί σε εύλογο επενδυτικό χρόνο.
Το δεύτερο όμως, είναι ενεργό και με διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης, την τριετία 2022-2024. Και στο συγκεκριμένο, πιθανόν να υπάρχει και επενδυτικό/χρηματιστηριακό ενδιαφέρον.
(*) ευχαριστώ τον φίλο ReginaNiko, για το εύστοχο σχόλιο του...