Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Η επιστροφή της καταναλωτικής εμπιστοσύνης

Οι καταναλωτές αρχίζουν να επιστρέφουν, έστω και με δειλά βήματα. Προχωρούν ακόμη και σε αγορές πολυτελών ειδών, όπως αποκάλυψαν κορυφαία στελέχη του κλάδου στο συνέδριο "Business of Luxury".

  • Vanessa Friedman (Μονακό)
Η επιστροφή της καταναλωτικής εμπιστοσύνης
Ξεχάστε τα «πράσινα σημεία ελπίδας». Αρχίστε να εξετάζετε τα «χρυσά σημεία». Οι κορυφαίοι επικεφαλής ομίλων παραγωγής και πώλησης προϊόντων πολυτελείας θεωρούν ότι η καταναλωτική εμπιστοσύνη επιστρέφει.

«Θεωρώ ότι έως τα Χριστούγεννα οι καταναλωτές θα έχουν επιστρέψει», τονίζει ο κ. Diego Della Valle, πρόεδρος της Tods Group και προσθέτει ότι «ήδη έχω αρχίσει να αισθάνονται την αλλαγή στις διαθέσεις τους».

Ο κ. Bernard Arnault, πρόεδρο της Moet Hennesy Louis Vuitton (LVMH), του μεγαλύτερου ομίλου πολυτελών ειδών παγκοσμίως, υποστήριξε ότι «το γεγονός ότι υπάρχουν αρκετά προϊόντα σε αρκετά χαμηλές τιμές, βοηθά στην ανάκαμψη της κατανάλωσης. Αυτό θα στηρίξει και την δική μας αγορά. Άλλωστε δεν μπορούμε να αγοράσουμε τα προϊόντα των ονείρων μας στα supermarkets».

Βέβαια και οι δύο δεν παρέλειψαν –στο συνέδριο, «Business of Luxury», που διοργάνωσαν οι «Financial Times» στο Μονακό- έσπευσαν να προσθέσουν ότι «θα ήταν λάθος να υποστηρίξουμε ότι ο κλάδος θα παραμείνει ο ίδιος», έως το 2010.

Από την πλευρά του ο κ. Josh Schulman, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Jimmy Choo, υποστηρίζει ότι «το ακριβότερο μοντέλο υποδημάτων που διαθέτουμε κοστίζει 1.300 δολάρια. Είναι και το μοντέλο που πουλά περισσότερο».

Υπάρχουν, πάντως, και αυτοί που δεν είναι τόσο αισιόδοξοι. Η κ. Lisa Rachal, ειδική για τον κλάδο στην Redburn Partners, αποδίδει την όλη θετική διάθεση στο γεγονός ότι «απλά η κατάσταση στην οικονομία δεν έγινε περισσότερο δυσχερής».

Ο κ. Nick Candy, κορυφαίο στέλεχος της Candy & Candy, υποστηρίζει ότι «μόλις τελειώσει το καλοκαίρι, θα ξυπνήσουμε όλοι και θα συνειδητοποιήσουμε ότι απλά ονειρευόμαστε την ανάκαμψη».
© The Financial Times Limited 2009. All rights reserved.
FT and Financial Times are trademarks of the Financial Times Ltd.
Not to be redistributed, copied or modified in any way.
Euro2day.gr is solely responsible for providing this translation and the Financial Times Limited does not accept any liability for the accuracy or quality of the translation

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v