Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

FOLLI-FOLLIE: Αποτελέσματα εξαμήνου 2008

Για την περίοδο 1 Ιανουαρίου 2008 έως 30 Ιουνίου 2008 ο όμιλος παρουσίασε, σε ενοποιημένη βάση, κύκλο εργασιών ευρώ 413,3 εκατ. έναντι ευρώ 270,7 εκατ. για την ίδια περίοδο του 2007, δηλαδή αύξηση κατά 52,6%.

Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ήταν αυξημένα κατά 26,4% και ανήλθαν στα ευρώ 92,0 εκατ. από ευρώ 72,8 εκατ.

Τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν στα ευρώ 64,1 εκατ. σε σχέση με ευρώ 60,7 εκατ. για την ίδια περίοδο του 2007 (+5,6%), τα δε καθαρά κέρδη μετά φόρων στα ευρώ 51,6 εκατ. από 45,9 εκατ., σημειώνοντας αύξηση κατά 12,4% παρά τα αυξημένα χρηματοοικονομικά έξοδα σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του 2007.

Τα ενοποιημένα κέρδη μετά φόρων και μετά την αφαίρεση των δικαιωμάτων μειοψηφίας διαμορφώθηκαν σε ευρώ 42,4 εκατ. από ευρώ 39,1 εκατ. το 2007 (+8,5%).

Τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν στα ευρώ 1,29 έναντι ευρώ 1,19 το 2007.

Τα σημαντικότερα στοιχεία των αποτελεσμάτων της Folli Follie

Για λόγους συγκρισιμότητας εάν η ενοποίηση των ΚΑΕ είχε γίνει με τη μέθοδο καθαρής θέσης, ο Όμιλος Folli Follie θα παρουσίαζε για την περίοδο 1 Ιανουαρίου 2008 έως 30 Ιουνίου 2008, κύκλο εργασιών ευρώ 154,2 εκατ. έναντι ευρώ 134,9 εκατ. κατά την αντίστοιχη περίοδο του 2007, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 14,3%. Σε συγκρίσιμες συναλλαγματικές ισοτιμίες, οι πωλήσεις θα είχαν αυξηθεί κατά 27%.

Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ήταν αυξημένα κατά 12,1% και ανήλθαν στα ευρώ 51,9 εκατ. από ευρώ 46,3 εκατ.

Καθαρά κέρδη ανά γεωγραφική περιοχή Folli Follie (stand alone):

Αναλύοντας μεμονωμένα τη γεωγραφική κατανομή των πωλήσεων της Folli Follie στο πρώτο εξάμηνο του 2008 η Ιαπωνία σημείωσε το 13% των συνολικών πωλήσεων, η υπόλοιπη Ασία κατέγραψε το 56%, η Ευρώπη κατέγραψε το 15% και οι πωλήσεις στα Duty Free αεροδρομίων και αεροπορικών γραμμών το 16%.

Αναλύοντας τις πωλήσεις ανά περιοχή και λαμβάνοντας υπόψη τις συγκρίσιμες συναλλαγματικές ισοτιμίες, η Ιαπωνία θα έφθανε τα ευρώ 21,9 εκατ. των πωλήσεων αντί για ευρώ 19,7 εκατ. (+12%), η Ασία θα έφθανε τα ευρώ 97,6 εκατ. αντί για ευρώ 86,4 εκατ. (+30%) και ο κλάδος του ταξιδιωτικού τουρισμού θα σημείωνε πωλήσεις ευρώ 27,9 εκατ. αντί για ευρώ 24,7 εκατ. (+47%), σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του 2007.

Πωλήσεις ανά κατηγορία προϊόντος:

Σύμφωνα με την κατανομή των πωλήσεων κατά είδος, τα κοσμήματα αντιπροσωπεύουν το 58% των πωλήσεων, τα ρολόγια το 36% και τα υπόλοιπα αξεσουάρ το 6%.

H Folli Follie, αμιγώς ελληνική εταιρεία, σχεδιάζει, παράγει και διαθέτει κοσμήματα, ρολόγια και αξεσουάρ με την επωνυμία Folli Follie. Σήμερα, η Folli Follie δραστηριοποιείται σε 25 χώρες, έχει πάνω από 360 σημεία πώλησης και συνεχίζει να επεκτείνει τις δραστηριότητές της σε νέες, στρατηγικής σημασίας αγορές, ενώ, ταυτόχρονα, ενισχύει την παρουσία της στις ήδη υπάρχουσες.

O κ. Τζώρτζης Κουτσολιούτσος, Αντιπρόεδρος της Folli Follie και Πρόεδρος των ΚΑΕ και Elmec Sport δήλωσε σχετικά με τα αποτελέσματα: "Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από τα αποτελέσματα εξαμήνου του Ομίλου.

Παρά τις αντίξοες συνθήκες που επικρατούν στο χώρο που δραστηριοποιούμαστε, ειδικά στην Ευρώπη, ο όμιλος κατόρθωσε να σημειώσει μια σταθερή ανάπτυξη.

Ο νεοσυσταθείς Όμιλος περιλαμβάνει μια ενδιαφέρουσα ποικιλία προϊόντων, ένα επιλεγμένο δίκτυο λιανικής πώλησης, προσφέροντας ταυτόχρονα μια προσιτή πολυτέλεια που προσελκύει ολοένα και περισσότερους καταναλωτές. Είμαστε βέβαιοι ότι ο Όμιλος θα συνεχίσει την επιτυχημένη του πορεία και στο δεύτερο εξάμηνο του έτους, που είναι πάντα πιο δυνατό για εμάς".

Όμιλος Folli Follie (ολική ενοποίηση των ΚΑΕ)
in EUR mn H1 2008 H1 2007 Growth
Sales 413,3 270,7 52,6%
EBITDA 92,0 72,8 26,4%
Gross Margin 52,0% 57,9%
EBT 64,1 60,7 5,6%
Net Profit 42,4 39,1 8,5%

Όμιλος Folli Follie με τη μέθοδο καθαρής θέσης (γεωγραφική κατανομή των πωλήσεων)
H1 2008 H1 2007 Growth Growth
Ex-currency
in EUR mn
Asia 86,4 75,1 +15% +30%
Japan 19,7 19,6 +0,5% +12%
Europe 23,4 21,3 +10% +14%
Travel Retail 24,7 19,0 +30% +47%

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v
Απόρρητο