Τους στόχους της αποσυμφόρησης των δικαστηρίων και της εδραίωσης σχέσης εμπιστοσύνης μεταξύ Φορολογικής Διοίκησης και πολιτών μέσω της απονομής φορολογικής δικαιοσύνης εκπλήρωσε, στον μέγιστο δυνατό βαθμό, η Διεύθυνση Επίλυσης Διαφορών και το Α' εξάμηνο του 2017, όπως υποστηρίζει η ΑΑΔΕ.
Ειδικότερα, όπως επισημαίνει σε σχετική ανακοίνωση:
· Εξέτασε έγκαιρα το 92,34% των ενδικοφανών προσφυγών, υπερβαίνοντας το ποσοστό-στόχο στον Βασικό Δείκτη Απόδοσης του 67,5% (k.p.i.) κατά 36,8%.
· Εξέδωσε 5.126 αποφάσεις επί ενδικοφανών προσφυγών, δηλαδή 56% περισσότερες από εκείνες του αντίστοιχου εξαμήνου του 2016 (3.292 αποφάσεις).
· Τέλος, σχετικά με τον στόχο της αποσυμφόρησης των δικαστηρίων, μειώθηκε περαιτέρω το ποσοστό των υποθέσεων που προσβλήθηκαν με δικαστική προσφυγή σε 44,68%, από 49,4% που ήταν στο σύνολο της περυσινής χρονιάς και έχοντας ήδη πιάσει τον στόχο για το σύνολο του 2017, που είναι 46,44%.