Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

H Black Friday βάζει φωτιά στην αγορά

Το τελευταίο τους «χαρτί» αναμένεται να δείξουν σήμερα οι λιανεμπορικές επιχειρήσεις. Έως και την Κυριακή επεκτείνονται οι προσφορές. Διευρυμένο ωράριο για να εξυπηρετηθεί η ζήτηση. Ένας στους τρεις σκοπεύει να ξοδέψει φέτος.

H Black Friday βάζει φωτιά στην αγορά

Επισήμως, η σημερινή Παρασκευή βάφεται «μαύρη», εκπληρώνοντας τον εμπορικό θεσμό που παγκοσμίως έχει επικρατήσει ως ημέρα προσφοράς μεγάλων εκπτώσεων από το λιανεμπόριο. Ήδη από τα ξημερώματα, οι τελικές τιμές προσφορών αναρτήθηκαν στα ηλεκτρονικά καταστήματα αλυσίδων, ενώ τα φυσικά καταστήματα αναμένεται να ανοίξουν νωρίτερα και να λειτουργήσουν με διευρυμένο ωράριο, προκειμένου να εξυπηρετήσουν την αναμενόμενη αυξημένη ροή καταναλωτών.

Αν και η φετινή Black Friday ουσιαστικά επεκτάθηκε ολόκληρη την εβδομάδα, εντούτοις οι έμποροι εκτιμούν ότι σήμερα και αύριο θα ενταθούν οι επισκέψεις καταναλωτών. Με βάση δε την εμπειρία των δύο προηγούμενων χρονιών υιοθέτησης του θεσμού, οι αντοχές των καταστημάτων (φυσικών και ηλεκτρονικών) δοκιμάστηκαν, οπότε για φέτος λήφθηκαν μέτρα καλύτερης οργάνωσης. Σημειώστε ότι οι προσφορές αναμένεται να διατηρηθούν έως και την Κυριακή 25 Νοεμβρίου…

Σε ό,τι αφορά τις προσφορές, αναμένεται σήμερα να παρουσιαστούν νέα προϊόντα αλλά και νέα ποσοστά εκπτώσεων, καθώς και να εισέλθουν στον στίβο διεκδίκησης της κατανάλωσης πολλές περισσότερες αλυσίδες και μεμονωμένα καταστήματα. Έτσι, πέρα από τις αλυσίδες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών, μεγάλες εκπτώσεις προσφέρουν αλυσίδες επίπλων και οικιακού εξοπλισμού, εταιρίες και καταστήματα καλλυντικών, αλυσίδες ρούχων, φαρμακεία και κάθε λογής λιανική επιχείρηση.

Στο παιχνίδι εισέρχονται ακόμη και τα σούπερ μάρκετ, προετοιμάζοντας έξτρα προσφορές για την ημέρα, τόσο σε βασικά είδη όσο και σε προϊόντα οικιακού εξοπλισμού.

Για τους καταναλωτές, η Black Friday αποτελεί προφανές κίνητρο, είναι ενδεικτικό μάλιστα πως σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της Deloitte για τις προθέσεις των Ελλήνων καταναλωτών ενόψει της εορταστικής περιόδου, ένα 10% των συμμετεχόντων (ποσοστό που εμφανίστηκε πέρυσι για πρώτη φορά) δηλώνει πως θα προβεί σε χριστουγεννιάτικες αγορές και δώρα στα τέλη Νοεμβρίου, και ειδικότερα στην Black Friday.

Σύμφωνα με πρόσφατη διεθνή έρευνα για την ανταπόκριση των καταναλωτών στον θεσμό, 1 στους 3 Έλληνες καταναλωτές σκοπεύει να ψωνίσει στοχευμένα στη φετινή Black Friday, δαπανώντας μάλιστα ποσό που ξεπερνά τα 200 ευρώ.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v