Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Nielsen: Συνεχίζεται η αύξηση του Δείκτη Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης

Παρ' όλα αυτά παραμένει σημαντικά χαμηλότερος από τον ευρωπαϊκό δείκτη, που είναι στις 87 μονάδες.

Nielsen: Συνεχίζεται η αύξηση του Δείκτη Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης

Ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στο 3ο τρίμηνο 2018 ανέρχεται στις 68 μονάδες, σημειώνοντας αύξηση κατά 1 μονάδα. Παρ' όλα αυτά παραμένει σημαντικά χαμηλότερος από τον ευρωπαϊκό δείκτη, που είναι στις 87 μονάδες.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, 7 στους 10 Έλληνες (72%) πιστεύουν ότι η χώρα βρίσκεται σε οικονομική ύφεση. Επιπλέον, το 72% των ερωτώμενων αμφιβάλλουν ότι η Ελλάδα θα καταφέρει να βγει από την οικονομική κρίση μέσα στους επόμενους 12 μήνες.

Μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών, η Ελλάδα εξακολουθεί να καταλαμβάνει την πρώτη θέση αναφορικά με την εργασιακή ανασφάλεια, 3 στους 10 Έλληνες ανησυχούν για την εργασία τους (32%), ενώ ακολουθούν οι ανησυχίες για την οικονομία (28%), η προσωπική υγεία (26%) και τα χρέη/οφειλές του νοικοκυριού (23%).
Το 3ο τρίμηνο του 2018, 1 στους 10 Έλληνες ανησυχεί για την εγκληματικότητα (12%), αναδεικνύοντάς την ως την 5η ανησυχία, με σημαντικά υψηλότερα ποσοστά σε σχέση με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο (7%).

Τέλος, 7 στους 10 Έλληνες προσπαθούν σε σταθερή βάση να περικόψουν τα έξοδα του νοικοκυριού τους. Ειδικότερα, οι 3 κύριες ενέργειες των Ελλήνων για περικοπή των εξόδων συνεχίζουν να εντοπίζονται μέσω της αγοράς φθηνότερων ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων (71%), των περικοπών στα έξοδα για διασκέδαση εκτός σπιτιού (62%) και στα έξοδα για ρουχισμό (56%).

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v