Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Αυξήθηκαν 40% οι εξαγωγές ένδυσης το πρώτο δίμηνο

Οριακά αυξημένες ήταν οι εξαγωγές και της κλωστοϋφαντουργίας οι οποίες ανήλθαν σε 61,5 εκ. ευρώ. Εντυπωσιακή αύξηση καταγράφηκε στις εξαγωγές ελληνικού βαμβακιού. Η αξία των εξαγωγών το πρώτο δίμηνο του 2019 ανήλθε σε 122,6 εκ. αυξημένη κατά 60%.

Αυξήθηκαν 40% οι εξαγωγές ένδυσης το πρώτο δίμηνο

Σύμφωνα με στοιχεία του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πλεκτικής & Ετοίμου Ενδύματος Ελλάδος (ΣΕΠΕΕ), εξαιρετικά ξεκίνησαν το 2019 οι εξαγωγές ελληνικών ενδυμάτων.

Συγκεκριμένα κατά το πρώτο δίμηνο του έτους, η αξία των ελληνικών εξαγωγών ενδυμάτων έφτασε τα 163 εκατ. €, καταγράφοντας αύξηση κατά 39,8% έναντι του 2018 που ήταν 116 εκατ. €.

Οπως αναφέρει ο ΣΕΠΕΕ, η πολύ καλή πορεία του πρώτου διμήνου του 2019 αποτελεί συνέχεια τόσο του 2017 όσο και του 2018. Υπενθυμίζεται ότι την διετία 2017-2018 οι εξαγωγές ενδυμάτων κατέγραψαν αθροιστικά αύξηση 25%.

Οριακά αυξημένες ήταν οι εξαγωγές και της κλωστοϋφαντουργίας οι οποίες ανήλθαν σε 61,5 εκ. ευρώ. Εντυπωσιακή αύξηση καταγράφηκε στις εξαγωγές ελληνικού βαμβακιού. Η αξία των εξαγωγών το πρώτο δίμηνο του 2019 ανήλθε σε 122,6 εκ. αυξημένη κατά 60%.

Συνολικά οι εξαγωγές της αλυσίδας ένδυσης – κλωστοϋφαντουργίας, συμπεριλαμβανομένης της πρωτογενούς παραγωγής (βαμβακιού), κατέγραψε αύξηση 36,4% το πρώτο δίμηνο του 2019. Η αξία εξαγωγών ανήλθε σε 347 εκατ. ευρώ έναντι 254 εκατ. € του πρώτου διμήνου του 2018.

Αντίθετη με την πορεία των εξαγωγών είναι η κατάσταση στην εγχώρια αγορά. Το πρώτο δίμηνο τόσο οι πωλήσεις χονδρικής όσο και λιανικής παρουσιάζουν πτώση. Η μείωση στις πωλήσεις χονδρικής κυμαίνεται σε ποσοστό 6,8%, ενώ οι λιανικές πωλήσεις είναι μειωμένες κατά 9,8%. Όπως διαπιστώνεται η κατανάλωση στην εγχώρια αγορά εξακολουθεί να συρρικνώνεται λόγω της οικονομικής αδυναμίας των καταναλωτών.

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v