Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Πώς τα ξενοδοχεία της Ρόδου έβαλαν... τα γυαλιά στον ανταγωνισμό

Οπως δείχνουν τα στοιχεία της Ένωσης Ξενοδόχων του νησιού φέτος τον Αύγουστο θα φιλοξενηθούν πάνω από 220.000 τουρίστες, περιορίζοντας στο 50% τις απώλειες έναντι του 2019.

Πώς τα ξενοδοχεία της Ρόδου έβαλαν... τα γυαλιά στον ανταγωνισμό
  • Του Λάμπρου Καραγεώργου

Αν είσαι πρωταγωνίστρια στον παγκόσμιο τουρισμό το αποδεικνύεις ακόμη και στις πιο δύσκολες συνθήκες.

Η Ρόδος λοιπόν κατάφερε να «βάλει» τα γυαλιά σε πολλούς άλλους δημοφιλείς διεθνείς τουριστικούς προορισμούς καθώς όπως δείχνουν τα στοιχεία της Ένωσης Ξενοδόχων του νησιού, θα φιλοξενήσει φέτος τον Αύγουστο πάνω από 220.000 τουρίστες ή διαφορετικά το 50% αυτών που φιλοξένησε πέρυσι τον ίδιο μήνα, οι οποίοι υπολογίζονται 460.000 περίπου. Υπενθυμίζεται ότι 112.000 τουρίστες έφτασαν στη Ρόδο τον Ιούλιο!

Ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου Μανώλης Μαρκόπουλος δηλώνει αισιόδοξος και δεν συμμερίζεται όπως επισημαίνει στους συνομιλητές του την άποψη ότι η σεζόν χάθηκε. Στη Ρόδο η σεζόν δεν χάθηκε, όταν μέσα σε τόσο δύσκολες συνθήκες καταφέρεις και καταγράφεις τις μισές αφίξεις από ό,τι πέρυσι, που ήταν μια πολύ δυναμική χρονιά.

Σε ανακοίνωσή της η ΕΞΡ αναφέρει: «Σε συνεδρίαση συνήλθαν σήμερα Πέμπτη 27η Αυγούστου 2020, τα Μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου. To Δ.Σ. αποφάνθηκε: Η αποτίμηση των έως τώρα αφίξεων κρίνεται τόσο θετική ώστε να μας γεμίζει αισιοδοξία για την επόμενη χρονιά 2021, έχοντας στο μυαλό μας ότι διανύουμε μια άνευ προηγουμένου κρίση με πρωτόγνωρες επιπτώσεις στον Τουρισμό. Τον Ιούλιο καταφέραμε ποσοστό 25% της περσινής δραστηριότητας και για τον Αύγουστο, με την υπάρχουσα δυναμική, η εκτίμηση φτάνει περίπου το 50% της περσινής. Η επιτυχία αυτή οφείλεται:

  • Στo αποφασιστικό άνοιγμα ικανού αριθμού Ξενοδοχείων από το πρώτο δεκαήμερο του Ιουλίου, παρόλο το μεγάλο επιχειρηματικό ρίσκο,
  • Στην άριστη εφαρμογή των Υγειονομικών Πρωτοκόλλων από τους εργαζόμενούς μας, που επέδειξαν για ακόμη μία φορά το υψηλό επίπεδο του επαγγελματισμού τους,
  • Στη σημαντική συμβολή των Covid-Ξενοδοχείων, που είχαν να διαχειριστούν μεν ελάχιστα κρούσματα, όμως η ύπαρξη τους ήταν και είναι καθοριστικής σημασίας και για τους Tour Operator και για τη στήριξη των ανοιχτών ξενοδοχειακών μονάδων, και για τη λειτουργία του προορισμού μας,
  • Στην Τοπική Αυτοδιοίκηση Ά και Β΄ βαθμού που συνέβαλε τα μέγιστα στον συντονισμό των ενεργειών, καθώς και με την πολύ γρήγορη διάθεση της νέας οδού, παράλληλης με τη γέφυρα του Ποταμού Μάκαρη στη θέση Χαράκι, ώστε να βοηθηθεί η μεγάλη επισκεψιμότητα στη Νότια Ρόδο,
  • Στην επικοινωνιακή διαχείριση που επιτεύχθηκε από την αποτελεσματική ομάδα που δημιουργήθηκε και υποστηρίζεται από όλους τους φορείς.

Ο προορισμός μας, τη ετινή δύσκολη χρονιά, απέδειξε ότι δικαίως ανήκει στους κορυφαίους της Μεσογείου. Μαζί με τους εργαζόμενούς μας, την τοπική αυτοδιοίκηση και τους άλλους επιχειρηματίες, παρέχουμε υπηρεσίες με ιδιαίτερη αξία, η οποία αναγνωρίζεται από τους πελάτες μας. Οι φετινές επιδόσεις μας επιτρέπουν να απαιτήσουμε μια βιώσιμη Πιστωτική Πολιτική για το 2021, την οποία ήδη συστήσαμε στα Μέλη μας, και ήδη την έχουν υιοθετήσει περισσότερα από 100!».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v