Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Μέσα στο 2022 συμβόλαια για έξι μεγάλα οδικά έργα

Τι προβλέπει το χρονοδιάγραμμα ωρίμανσης διαγωνισμών που προκηρύχθηκαν το τελευταίο διάστημα από το ΥΠΟΜΕ. Οι προσωρινοί ανάδοχοι και οι προϋπολογισμοί.

Μέσα στο 2022 συμβόλαια για έξι μεγάλα οδικά έργα

Τη συμβασιοποίηση διαγωνισμών για μεγάλα οδικά έργα που προκηρύχθηκαν το 2021 και στις αρχές του 2022 μέσα στην τρέχουσα χρονιά προβλέπει το χρονοδιάγραμμα του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, όπως προκύπτει από ειδικό έγγραφο που περιγράφει τη στοχοθεσία του.

Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα του ΥΠΟΜΕ, η ωρίμανση των διαγωνισμών θα επιτρέψει την υπογραφή των τελικών συμβολαίων με τους προσωρινούς αναδόχους των αντίστοιχων έργων, έτσι ώστε να τηρηθούν και τα χρονοδιαγράμματα εκτέλεσής τους.

Ειδικότερα, για το έργο ΣΔΙΤ του Flyover Περιφερειακής Θεσσαλονίκης, προϋπολογισμού 462 εκατ. ευρώ, όπου ήδη προσωρινός ανάδοχος έχει ανακηρυχθεί η κοινοπραξία ΑΒΑΞ - Μυτιληναίος, το χρονικό ορόσημο για την υπογραφή σύμβασης τίθεται έως τις 31 Δεκεμβρίου 2022.

Σε ό,τι αφορά στον ΒΟΑΚ έχει προχωρήσει η διαγωνιστική διαδικασία για τα μικρότερα τμήματα (Κίσσαμος - Χερσόνησος και Νεάπολη - Αγιος Νικόλαος). Στο πρώτο τμήμα κατατέθηκε μια προσφορά από την κοινοπραξία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ-ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ-ΙΝΤΡΑΚΑΤ και πλέον αναμένεται η ολοκλήρωση του διαγωνισμού, όπου προβλέπεται η έκδοση αποφάσεων περιβαλλοντικών όρων έως τα τέλη Ιουνίου 2022, η έναρξη της β’ φάσης του διαγωνισμού έως το τέλος Σεπτεμβρίου 2022 και η κατάθεση των δεσμευτικών προσφορών της κοινοπραξίας έως το τέλος Δεκεμβρίου του 2022.

Για το τμήμα Νεάπολη-Αγιος Νικόλαος, ύψους 186 εκατ. ευρώ, το έργο αναλαμβάνει η ΑΚΤΩΡ, ενώ η τελική σύμβαση αναμένεται να υπογραφεί έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2022.

Το ίδιο χρονικό καταληκτικό ορόσημο (30/09/2022) έχει και η διαδικασία υπογραφής των συμβάσεων για τα οδικά έργα Παράκαμψη Χαλκίδας και Ψαχνών, προϋπολογισμού 210 εκατ. ευρώ, όπου προσωρινός ανάδοχος είναι ο όμιλος Μυτιληναίος, για το τμήμα Μπράλος - Άμφισσα, προϋπολογισμού 285 εκατ. ευρώ (προσωρινός ανάδοχος η ΤΕΚΑΛ-Ιnterkat-CMC).

Επίσης, στόχευση του ΥΠΟΜΕ είναι έως τα τέλη Σεπτεμβρίου να ωριμάσει και να υπογραφεί η σύμβαση για την πρώτη επέκταση της Αττικής Οδού (Λεωφόρος Κύμης σύνδεση με ΠΑΘΕ), προϋπολογισμού 352 εκατ. ευρώ. Υπενθυμίζεται ότι στον εν λόγω διαγωνισμό που ξεκίνησε στις 22 Ιανουαρίου 2022 μειοδότησε το σχήμα ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ-Άκτωρ-Iντρακάτ.


ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v