Κόβονται οι πρόσθετες εφημερίες στο ΕΣΥ

Σε κατάρρευση οδηγούνται τμήματα επαρχιακών νοσοκομείων, εξαιτίας της κατάργησης των πρόσθετων εφημεριών σε γιατρούς, σύμφωνα με δημοσίευμα του iatronet.gr.

Κόβονται οι πρόσθετες εφημερίες στο ΕΣΥ
Σε κατάρρευση οδηγούνται τμήματα επαρχιακών νοσοκομείων, εξαιτίας της κατάργησης των πρόσθετων εφημεριών σε γιατρούς, σύμφωνα με δημοσίευμα του iatronet.gr.

Αυτό καταγγέλλει η Ομοσπονδία νοσοκομειακών γιατρών (ΟΕΝΓΕ), σημειώνοντας ότι οι επίτροποι του Ελεγκτικού Συνεδρίου δεν θα εγκρίνουν - αναδρομικά από την 1η Ιανουαρίου - κονδύλια για πρόσθετες εφημερίες.

Η αναστάτωση προκύπτει από την κατάργηση της παραγράφου 4 του Νόμου 3868/10, γνωστού και ως 'πακέτου Ξενογιαννακοπούλου'.

Η διάταξη περιέγραφε όσα αφορούν τις τακτικές και τις πρόσθετες εφημερίες. Στις ρυθμίσεις εκείνες υπήρχε η διατύπωση 'λαμβάνουν μηνιαίως αποζημίωση που αντιστοιχεί σε…'.

Με το Νόμο 3984/11 Λοβέρδου, η συγκεκριμένη διατύπωση εξαλείφθηκε και αντικαταστάθηκε από τη διατύπωση 'λαμβάνουν μηνιαίως αποζημίωση που δεν υπερβαίνει τις...', ενώ απαλείφθηκε κάθε αναφορά στις πρόσθετες εφημερίες.

Ο πρόεδρος της ΟΕΝΓΕ κ. Δημήτρης Βαρνάβας σχολιάζει ότι 'μεθοδικά και επίμονα η κυβέρνηση και ο Λοβέρδος διαλύουν κάθε δομή του ΕΣΥ και ιδιαίτερα το εφημεριακό'.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v
Απόρρητο