Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

SATO: Αύξηση 316% στα καθαρά κέρδη ομίλου

Τα καθαρά κέρδη της Sato σε ενοποιημένη βάση, εμφάνισαν σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2005 αύξηση κατά 316% φθάνοντας φθάνοντας στις 462 χιλ. ευρώ από 111 χιλ. ευρώ.

SATO: Αύξηση 316% στα καθαρά κέρδη ομίλου
Σημαντική αύξηση κερδών πέτυχε στο πρώτο εξάμηνο του 2006 ο όμιλος της SATO, γεγονός που συνδέεται με τις κινήσεις εξυγίανσης που έχει πραγματοποιήσει η διοίκηση της εισηγμένης τα τελευταία χρόνια.

Ειδικότερα, τα κέρδη προ φόρων της SATO σε ενοποιημένο επίπεδο, διαμορφώθηκαν στα 2,3 εκατ. ευρώ έναντι 470 χιλ. ευρώ που ήταν στο πρώτο εξάμηνο του 2005, παρουσιάζοντας έτσι αύξηση 391%.

Στο ίδιο διάστημα, τα καθαρά κέρδη σε ενοποιημένη βάση, εμφάνισαν σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2005 αύξηση κατά 316% φθάνοντας στις 462 χιλ. ευρώ από 111 χιλ. ευρώ.

Σημειώνεται ότι τα αποτελέσματα του ομίλου επιβαρύνονται κατά 1,7 εκατ. ευρώ από τον φορολογικό έλεγχο για 5 οικονομικές χρήσεις από 2000-2004.

Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών της SATO στο τέλος του πρώτου εξαμήνου του 2006 ανήλθε στα 33,4 εκατ. ευρώ, έναντι 36,5 εκατ. ευρώ που ήταν στο αντίστοιχο εξάμηνο του 2005, παρουσιάζοντας έτσι μείωση 8,5%.

Η καταγραφείσα αυτή μείωση του κύκλου εργασιών, συνδέεται με τη στρατηγική της εξυγίανσης των πωλήσεων και αποτυπώνεται με τον καλύτερο τρόπο στα περιθώρια των μικτών κερδών, επί των συνολικών πωλήσεων, τα οποία για το πρώτο εξάμηνο του 2006 διαμορφώνονται στο 44%, από 41,5% που ήταν στο αντίστοιχο διάστημα του 2005.

--Ανάπτυξη Δικτύου

Σε ό,τι αφορά την ανάπτυξη του δικτύου, στόχος της διοίκησης του ομίλου SATO είναι το άνοιγμα μέσα στο 2007 τεσσάρων (4) ακόμη καταστημάτων ENTOS, τρία (3) από αυτά στην ευρύτερη περιοχή της Αθήνας και το ένα (1) στην περιοχή της Θεσσαλονίκης.

Ήδη λειτουργούν 4 καταστήματα ENTOS στην περιοχή της Αθήνας, στην Οδό Πειραιώς, το Περιστέρι, την οδό Ακαδημίας και τη Λεωφόρο Κηφισίας, η πορεία των οποίων κρίνεται ικανοποιητική.

Παράλληλα με ταχείς ρυθμούς αναπτύσσεται και το δίκτυο ENTOS στην επαρχία, το οποίο αριθμεί 12 καταστήματα, ενώ στόχος της διοίκησης του ομίλου είναι η λειτουργία έξι (6) ακόμη καταστημάτων μέσα στο 2006 και 20 στο 2007.

Σημειώνεται ότι το δίκτυο της επαρχίας αναπτύσσεται από τους συνεργάτες του ομίλου SATO.

Επιπλέον, μέσα στο 2007 η διοίκηση του ομίλου προγραμματίζει το άνοιγμα ενός (1) καταστήματος Divani & Divani στην Αθήνα και δύο (2) καταστημάτων La Maison Coloniale, ένα στην Αθήνα κι ένα στην Πάτρα, και ενός (1) καταστήματος Bo Concept στην Πάτρα.

Παράλληλα μέσα στο 2006 αναμένεται να είναι έτοιμο το SATO Business Center στο Μαρούσι και εντός του 2007 το νέο κέντρο logistics (30.000 τ.μ.) στην Ελευσίνα.

Με αφορμή την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων του πρώτου εξαμήνου του 2006, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου SATO, κ. Γιώργος Θεοδωρίδης, ανέφερε τα εξής: ”τα οικονομικά αποτελέσματα του Ομίλου SATO κινούνται σύμφωνα με το business plan που έχουμε αναπτύξει, όπως επίσης και η ανάπτυξη του δικτύου πωλήσεων λιανικής. Πιστεύουμε ότι οι κινήσεις αναδιάρθρωσης και ανάπτυξης θα έχουν ολοκληρωθεί έως τα μέσα του 2007”.

Σχετικά με το νέο brand name του ομίλου SATO, ENTOS, ο κ. Θεοδωρίδης τόνισε ότι: ”η αποδοχή του καταναλωτικού κοινού, ιδιαίτερα, στο νέο κατάστημα στο Περιστέρι, μάς γεμίζει αισιοδοξία για τα επόμενα βήματα που σχεδιάζουμε”.

Σημειώνεται ότι στο προηγούμενο διάστημα ο όμιλος της SATO προέβη σε πώληση του 100% της συμμετοχής της στην κατασκευαστική εταιρεία Αναστηλωτική Α.Τ.Ε. έναντι 6,15 εκατ. ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί στο κόστος κτήσης στα βιβλία της SATO.

Σημειώνεται ότι η συγκεκριμένη συμμετοχή αντιπροσώπευε το 7,5% του μετοχικού κεφαλαίου της κατασκευαστικής εταιρείας.

--Δραστηριότητα στο εξωτερικό

Σχετικά με τις δραστηριότητες του εξωτερικού, θετική κρίνεται η πορεία της γερμανικής εταιρίας SATO GMBH, γεγονός που συνδέεται με τις κινήσεις αναδιοργάνωσης που πραγματοποιήθηκαν μέσα στο 2005.

Θετική, επίσης, κρίνεται και η πορεία της τουρκικής TCC, ενώ, σε ό,τι αφορά τη δανέζικη Bo Concept Holdings, η συνεργασία με την ελληνική εταιρία αναμένεται σταδιακά να ενισχυθεί.

Ο όμιλος SATO κατέχει ηγετική θέση στην αγορά του επίπλου γραφείου, με μονάδες παραγωγής και εμπορίας σε Ελλάδα, Γερμανία και Τουρκία, ενώ παράλληλα διαθέτει το μεγαλύτερο δίκτυο οικιακού επίπλου στην εγχώρια αγορά με τις επώνυμες μάρκες ENTOS, BO CONCEPT, DIVANI DIVANI και LA MAISON COLONIALE.

Ο όμιλος SATO αναπτύσσει συνεχώς καινοτόμα προϊόντα υψηλής ποιότητας και αισθητικής, με στρατηγικό άξονα την ικανοποίηση των πελατών του.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v