Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

ΕΛΓΕΚΑ: Γερό «πάτημα» στα private label μέσω της Global Synergy

H θυγατρική της εισηγμένης ειδικεύεται στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Η Global Synergy ενίσχυσε πέρυσι την κερδοφορία της, ενώ επικεντρώνεται στην αύξηση των πωλήσεων στο εξωτερικό αλλά και στην αναζήτηση νέων συνεργασιών.

ΕΛΓΕΚΑ: Γερό «πάτημα» στα private label μέσω της Global Synergy

Μπορεί ο ευρύτερος κλάδος της εμπορίας τροφίμων και λοιπών καταναλωτικών αγαθών να συνεχίζει να δέχεται πιέσεις, εντούτοις αυτό δεν φαίνεται να ισχύει για τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και δη για τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε αυτό το κομμάτι της αγοράς.

Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση της GLOBAL SYNERGY BUYING GROUP, θυγατρικής της ΕΛΓΕΚΑ, που εξειδικεύεται στο κομμάτι των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, η οποία πέρυσι αύξησε 25,91% τον τζίρο της σε σχέση με την υπερδωδεκάμηνη χρήση 25/10/2011-31/12/2012, ενώ βελτίωσε και τα αποτελέσματά της σε επίπεδο κερδοφορίας.

Συγκεκριμένα, ο τζίρος της ανήλθε σε 13.130.920 ευρώ έναντι 10.429.164 ευρώ την προηγούμενη υπερδωδεκάμηνη χρήση 2012 (25/10/2011-31/12/2012), παρουσιάζοντας αύξηση 25,91%. Τα ΕΒΙΤDΑ ήταν 207.739,63 ευρώ έναντι 130.545,89 ευρώ σημειώνοντας αύξηση 59,13%, γεγονός που οφείλεται κυρίως στην αύξηση των πωλήσεων και στη βελτίωση του μικτού περιθωρίου κέρδους από 10,37% σε 10,73%.

Τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν σε 127.465 ευρώ έναντι 79.898 ευρώ, ενώ τα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 66.072,73 ευρώ έναντι 54.721,86 ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 20,74%.

Για τη φετινή χρονιά στόχος της GLOBAL SYNERGY BUYING GROUP, η οποία προχώρησε σε αύξηση του μετοχικού της κεφαλαίου κατά €900.000 που καλύφθηκε αποκλειστικά από την εισηγμένη, με αποτέλεσμα το ποσοστό συμμετοχής της ΕΛΓΕΚΑ στην GSBG να αυξηθεί από 70% σε 98,13% περίπου, είναι να διευρύνει το μερίδιό της στην εγχώρια αγορά εμπορευόμενη περισσότερους από 1.100 κωδικούς προϊόντων.

Παράλληλα στους στόχους της είναι να αυξήσει τις πωλήσεις προς το εξωτερικό, προωθώντας ελληνικά προϊόντα, κυρίως τρόφιμα, στις αγορές της κεντρικής και της βόρειας Ευρώπης.

Επίσης, στόχος της εταιρείας είναι η αναζήτηση νέων συνεργασιών-συνεργιών για ενίσχυση του χαρτοφυλακίου των προϊόντων της στον χώρο ανάπτυξης προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας («private label»), τομέας που παρουσιάζει ιδιαίτερα μεγάλη δυναμική στην εγχώρια οικονομία, όπως εκτιμά η διοίκησή της.

Αυτό επιβεβαιώνεται και από τα επίσημα στοιχεία των εταιρειών ερευνών. Σύμφωνα με αυτά, το μερίδιο των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας έχει υπερδιπλασιαστεί από το 2008 μέχρι σήμερα, ενώ μέσα σε ένα έτος (2013-2014) έχει κλέψει κοντά στη μία μονάδα από τα επώνυμα brands.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v