Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

FG Europe: Αύξηση 227% στα κέρδη μετά από φόρους

Αύξηση 227% σημείωσαν τα κέρδη μετά από φόρους του ομίλου της F.G. Europe στο εξάμηνο του 2007, καθώς διαμορφώθηκαν σε 7,07 εκατ. ευρώ έναντι 2,16 εκατ. ευρώ του αντίστοιχου διαστήματος του 2006.

FG Europe: Αύξηση 227% στα κέρδη μετά από φόρους
H σημαντική κατά 85% αύξηση των πωλήσεων των διαρκών καταναλωτικών αγαθών το πρώτο εξάμηνο της τρέχουσας χρήσης είχε ως αποτέλεσμα την εκτίναξη των προ φόρων κερδών του ομίλου της F.G. Europe.

Τα προ φόρων κέρδη ανήλθαν σε 10,21 εκατ. ευρώ, έναντι 3,17 εκατ. ευρώ του αντίστοιχου εξαμήνου της προηγούμενης χρήσης, σημειώνοντας ποσοστιαία αύξηση 222% και διαμορφούμενα ως ποσοστό επί των πωλήσεων στο 12,1% έναντι 4% αυτών του αντίστοιχου εξαμήνου του 2006.

Τα κέρδη μετά από φόρους του ομίλου στο εξάμηνο διαμορφώθηκαν στα 7,07 εκατ. ευρώ έναντι 2,16 εκατ. ευρώ του αντίστοιχου διαστήματος του 2006, αυξημένα κατά 4,91 εκατ. ευρώ (ποσοστό αύξησης 227%), αυξάνοντας το περιθώριο καθαρού κέρδους στο 8,38% έναντι του 2,70% του αντίστοιχου εξαμήνου του 2006.

Τα κέρδη προ φόρων, αποσβέσεων και χρηματοοικονομικών αποτελεσμάτων (EBITDA) αυξήθηκαν κατά 205% ανερχόμενα σε 11,28 εκατ. ευρώ έναντι 3,70 εκατ. ευρώ το α’ εξάμηνο του 2006.

Ο δείκτης EBITDA διαμορφώθηκε το α’ εξάμηνο του 2007 στο 13,37% έναντι 4,65% του α’ εξαμήνου του 2006, αυξανόμενος κατά 187,5%.

Ενισχυμένα εμφανίζονται και τα ίδια κεφάλαια του ομίλου τα οποία ανήλθαν στα 37,1 εκατ. ευρώ συμπεριλαμβανομένων και των δικαιωμάτων μειοψηφίας, διαμορφώνοντας τον δείκτη ξένα/ίδια στις 30 Ιουνίου 2007 σε 2,46 φορές έναντι 3,85 φορών της 30ής Ιουνίου του 2006.

Τα μικτά κέρδη ανήλθαν στα 19,17 εκατ. έναντι 10,05 εκατ. ευρώ του α’ εξαμήνου του 2006, παρουσιάζοντας αύξηση 90,75%.

Ο συντελεστής μικτού κέρδους (ΣΜΚ) το εξάμηνο διαμορφώθηκε στο 22,72% έναντι 12,62% του αντίστοιχου διαστήματος του 2006 (αύξηση σε ποσοστό 80%) λόγω της βελτιωμένης ποιοτικά σύνθεσης των πωλήσεων με τη σημαντική άνοδο των πωλήσεων των διαρκών καταναλωτικών αγαθών, που συνδυάστηκε με τη μείωση των πωλήσεων της καρτοκινητής τηλεφωνίας.



Ο κύκλος εργασιών το α’ εξάμηνο του 2007 ανήλθε στα 84,37 εκατ. ευρώ έναντι 79,59 εκατ. ευρώ του αντίστοιχου εξαμήνου του 2006 (ποσοστό αύξησης 6%).

Οι πωλήσεις των διαρκών καταναλωτικών αγαθών ανήλθαν σε 61,58 εκατ. ευρώ έναντι 33,33 εκατ. ευρώ το α’ εξάμηνο του 2006, εμφανίζοντας αύξηση 85%, συμμετέχοντας πλέον στο σύνολο των πωλήσεων της F.G. Europe με ποσοστό 73% έναντι συμμετοχής 42% στις πωλήσεις του α’ εξαμήνου του 2006.

Αναλυτικότερα κατά τομέα, οι πωλήσεις της F.G. Europe έχουν ως εξής:

* Ο τομέας του κλιματισμού σημείωσε αύξηση 100%. Οι πωλήσεις του ανήλθαν στα 51,77 εκατ. ευρώ, έναντι 25,92 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο εξάμηνο του 2006. Η αύξηση που επιτεύχθηκε ήταν κατά 90% στην εσωτερική αγορά (31,36 εκατ. ευρώ έναντι 16,56 εκατ. ευρώ του α’ εξαμήνου του 2006) και κατά 118% στη διεθνή αγορά -στα Βαλκάνια και στην Ιταλία- (20,41 εκατ. ευρώ έναντι 9,36 εκατ. ευρώ του α’ εξαμήνου του 2006).

* Στις λευκές συσκευές οι πωλήσεις των προϊόντων Sharp ανήλθαν στα 2,50 εκατ. ευρώ έναντι 1,94 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2006, αυξημένες κατά 29%, ενώ οι πωλήσεις των προϊόντων Eskimo αυξήθηκαν κατά 6%, ανερχόμενες σε 2,80 εκατ. ευρώ.

* Οι πωλήσεις των Consumer Electronics της Sharp αυξήθηκαν σε ποσοστό 105% ανερχόμενες στα 3,87 εκατ. έναντι 1,89 εκατ. ευρώ την ίδια περίοδο πέρυσι.

* Μείωση, τέλος, κατά 51% σημείωσαν οι πωλήσεις της καρτοκινητής τηλεφωνίας (απόρροια της αποφασισμένης πολιτικής για σταδιακή μείωση των πωλήσεων στον τομέα αυτόν), διαμορφώνοντας πλέον το ποσοστό συμμετοχής τους στο σύνολο των πωλήσεων στο 27%.

Με βάση τα μέχρι και σήμερα στοιχεία, συνεχίζονται οι εντυπωσιακοί ρυθμοί αύξησης των πωλήσεων, γεγονός που προδιαγράφει την καλή πορεία των οικονομικών μεγεθών και των αναμενόμενων αποτελεσμάτων της εταιρίας και του ομίλου και για το δεύτερο εξάμηνο της τρέχουσας χρήσης.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v
Απόρρητο